Het is 08:00 en ik ben al een tijdje wakker. Ik blijf nog even liggen , als ik me omdraai zie ik Ibrahim liggen . Ugh , geloof het of niet maar ik voel me aangetrokken tot hem. We praten nog wat , daarna besluit ik toch uit bed te komen om ontbijt te maken. Ik ga naar de badkamer en neem een goeie douche, die douche die een tante uit marokko je zou geven . Nadat ik klaar met douchen doe ik moeizaam mijn skincare en ga naar beneden. Vandaag ga ik msemen maken, het is best lang geleden sinds ik dat heb gedaan dus ik heb er echt zin in. Ik begin met koken en zet alles klaar. Na een uurtje of twee komt Ibrahim naar beneden. "Hmm wat ruik chula?" vraagt hij , "msemen" zeg ik verlegen . Ik dek de tafel nog snel en we gaan aan tafel. Het is best akward maar, na ene gegeven moment beginnen met praten. Nadat we klaar zijn ruim ik alles op en ga naar boven. We gaan vandaag naar zijn moeder thee drinken. Ik maak me klaar en ga naar beneden. Outfit:
Ik stap de auto in en we vertrekken. Aangekomen bij zijn moeder vertrekt hij meteen. Ik kon nog snel horen dat hij een telefoontje kreeg maar, voor de rest weet ik niet waarom hij weg is gegaan. "Goedzo" zegt zijn moeder als ze hem hoort vertrekken . "Nu kunnen we even goed praten". "Haha ja" antwoord ik akward. Gelijk wanneer we zitten begint ze met praten. "Lieve Nisrina je moet weten dat Ibrahim geen normale jongen is. Hij kan de ene minuut heel aardig voor je zijn en de andere minuut ben je niks voor hem. Je moet weten dat wanneer hij boos is je hem met rust moet laten. Je bent de eerste Nisrine , de eerste vrouw die hij ooit in heel zijn leven heeft vertrouwd. Zorg goed voor hem , ik reken op je. " zegt ze in een adem. "Dankjewel galti , we zijn ook wel iets closer geworden . Komt goed , dit was met de wil van Allah" zeg ik . We kletsen nog verder over Ibrahim. Na een goed diep gesprek die me helemaal in de war heeft gemaakt komt hij ineens binnen. " Salam mama" zegt hij blij. "Alaykom as salam" zegt galto . "Nisrine het is tijd we gaan" zegt hij dominant . "Okee" zeg ik , en pak mijn spullen en vertek. "Ik heb honger" zegt hij in de gang . "Oke , thuis maak ik eten" zeg ik zenuwachtig . Thuis aangekomen maak ik wat couscous. Nadat we klaar zijn met eten ga ik op de bank zitten en tv kijken. Na lang tv te hebben gekeken gaan we naar boven. Ik was erg bang deze avond. "Vandaag mag je rusten maar ga niet verwachten dat het vaak gebeurd" zegt hij bazig . Opgelucht ga ik snel naar de badkamer. Vanzelf vallen er een paar tranen. Wat is er met me aan de hand? Ik denk dat ik zo opgelucht ben dat ik niet weer door die hel moest gaan. Ik doe mijn skincare en ga terug naar de badkamer. Hamdoulilah zeg ik dan. Na een halfuurtje op mijn telefoon te hebben gezeten val ik in slaap in de armen van mijn man.
Jaa jaa , Nis en ibo worden al veel closer , maar is dat voor even? Jullie gaan het allemaal lezen! Vergeet natuurlijk niet te reageren en te stemmen
Much love
C&M
🤎
JE LEEST
My Partner In Crime❤️🔥
Teen FictionAls Nisrina wordt uitgehuwelijkt lijkt haar leven in te storten. Ze weet niet dat ze met de grootste drugsdealer van Amsterdam moet trouwen. Haar vader zit in de geld problemen en moet daarom met hem trouwen, maar is dat de echte reden? Wil je de ec...