Jestem Nikola. Wsumie to nie wiem jak mam siebie opisać. Mam 17 lat i mieszkam sama. Moi rodzice mnie zostawili, a ja w wieku 16 lat opuściłam dom dziecka. Mój dom, a raczej mieszkanie jest małe, ale wystarczające dla mnie. Nie lubię ludzi, wręcz się ich boje. Wolę spędzać czas sama. Nie mam przyjaciół. Każdy uważa mnie za ponurą i głupią osobę, która nic pożądanie nie umie zrobić. Nie przeszkadza mi to. Jeśli mnie nie lubią to trudno. Pogodziłam się z tym że zawsze będę tą samą głupią Nikola, która wszystko robi źle. Myślę, że nikt by nawet nie zauważył jak bym zniknęła, a nawet jeśli to pewnie z uśmiechem na twarzy. Wieczorem lubię zamknąć się w pokoju i słuchać muzyki. Czasami płacze w poduszkę z niewiadomego powodu. Mało śpię. Więcej dowiecie się później.
Czwartek, godz. 7.50
Wstałam. O boże! Spóźnię się! Wiedziałam że nie mogę się spóźnić na uczelnię. Moim jedynym celem jest dobra nauka aby w przyszłości móc pracować i zarabiać więcej pieniędzy niż teraz. Za 10 minut zaczyna się lekcja. Ta baba mi nie daruje jak się kolejny raz spóźnię. Ostatnio spóźniałam się nie dlatego że zaspałam. Kawałek od mojego mieszkania zauważyłam małego pieska. Chyba coś stało mu się z nogą. Leżał na ziemi i piszczał. No przecież nie zostawię takiego słodziaka samego. Wzięłam go ostrożnie na ręce i zabrałam do weterynarza parę kilometrów z tąd. Gdy już wracałam zobaczyłam, że kończy się już pierwsza lekcja. Nie mogę się dzisiaj spóźnić kolejny raz. Pobiegłam do uczelni jak najszybciej tylko mogłam...
I to był właśnie pierwszy rozdział. Mam nadzieję że wam się spodobał :)
CZYTASZ
Porwana na sprzedaż
Teen FictionKsiążkę wymyślam w całości sama. Jest to historia pewnej nastolatki ( Nikoli) która pewnego wieczoru zostaje porwana. Dowiaduje się strasznej rzeczy, dlatego próbuje uciekać. Czy jej się uda....