°°°·.°·..·°¯°·._.· 21. bölüm ·._.·°¯°·..·°.·°°°

286 40 8
                                    

Kenma ağırlığını bir ayağından diğerine verdi. Bunu yapması gerektiğini biliyordu, sadece görevin bu kadar göz korkutucu olacağını tahmin etmemişti.

Kenma'nın henüz yüzleşmeye hazır olmadığı sayısız hatırayla dolu olduğunu bilerek, Kuroo gitmeden önce dairesine adım atmamıştı.

Kenma anahtarını kilide bastırdı. Onlarla yüzleşmek zorundaydı. Sonunda, Kuroo'dan geriye kalan tek şey onlardı.

Anahtarı çevirdi. Onlarla yüzleşmek istemiyordu. Çok acı veriyorlardı, iki hafta kaçmak için yeterli zaman değildi.

Kapıyı iterek açtı. Ya şimdiydi ya da hiç.

Dairesine adım atmak, korktuğundan bile daha sarsıcıydı. Daha önce milyonlarca kez yaptığı gibi, Kuroo'nun onu kapıda karşılamasını yarı bekliyordu. Yürürken, Kuroo'nun mutfakta dikilip her zaman yaptığı gibi yemek pişirirken iğrenç bir şekilde şarkı söyleyip söylemediğini kontrol etti. Hatta o gece Kenma'ya açıklayacağı araştırma makaleleriyle çevrili Kuroo'yu kanepede otururken görmeyi bile bekliyordu, gözleri kimyanın katıksız neşesinden dolayı parlıyordu.

Ama tabii ki orada değildi.

Daire, Kenma'nın tahmin etmesi gerektiği kadar karanlık ve boştu.

Bacakları titreyen Kenma, başını ellerinin arasına alarak kanepeye tünedi. Ne yapacağını bilmiyordu, hayat tüm evreninizin kaybını nasıl işleyeceğinize dair bir el kitabıyla gelmedi.

Elini tutan Kuroo'nun orada olmasını başka bir şey istemiyordu. Ne diyeceğini bilirdi. Hep vardı.

Kenma ayağa fırladı. Kuroo ile yaptığı son doğru konuşmalardan biri, ona bir şey bıraktığını söylemesiydi. Belki, sadece belki, Kuroo'nun onu yeterince iyi tanıdığına ve bunun ona rehberlik edeceğine güveniyordu.

Yatak odasına gitti, dolabını açtı ve bakışlarını Kuroo'nun işaret ettiği rafa kaldırdı. Kenma'ya her zaman ulaşamadığı için alay etmişti ve bir şekilde Kuroo'nun son kahkahayı bu şekilde attığını hissetti. Kenma bundan rahatsız değildi.

Kenma alt raftan bir tabure kaparken homurdandı ve rafta ne olduğunu ortaya çıkarmak için kendini onun üzerinde dengeledi. Üzerinde yıldız desenleri olan bir kutunun görüntüsü onu karşıladı. Kenma tereddütle ona uzandı, aşağı atlayıp yatağa oturmak için hareket ederken onu göğsüne bastırdı.

Kutuya bantlanmış büyük bir "Kenma İçin" yazan bir zarf vardı. Kenma kutuya öyle sıkı sarılarak baktı, sanki tutmazsa yok olacağından endişeleniyormuş gibi.

Zarfı kutudan dikkatlice çıkardı ve Kuroo'dan geriye kalan tek şeyi yırtmamak için yavaş bir doğrulukla açtı.

Sayfaları içeriden çıkardı, çok tanıdık ama yine de inanılmaz derecede yabancı olan sayfalar ve yazılar ortaya çıkardı. Açıkça Kuroo'ya aitti, el yazısı stili gün gibi açıktı ama titrek bir özelliği vardı, sanki yazarken kalem kayıyormuş gibi.

İki haftadır ilk kez Kenma'nın gözleri yaşlarla doldu, Kuroo bunu hastaneden son kez ayrılmadan hemen önce yazmış olmalı. Kendi halindeyken yazmanın ne kadar zor olduğunu, Kuroo'nun onu bunu yapacak kadar ne kadar sevdiğini hayal bile edemiyordu.

Kenma boştaki eliyle gözlerini ovuşturdu, diğer eliyle mektubu bir can simidi gibi kavradı. Artık ağlayamıyordu, Kuroo'nun ona ne söyleyeceğini görmek için biraz daha dayanması gerekiyordu.

Kenma,

Benim güzel, güçlü, parlak Kenma'm,

Bunu okuyorsan, muhtemelen artık buralarda değilim demektir. Ve bunun için çok, çok üzgünüm bebeğim. Seni asla bırakmak istemedim, zorunda kalacağımı düşünmek kalbimi kırıyor.

the galaxy is endless  * 𝒌𝒖𝒓𝒐𝒌𝒆𝒏*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin