Hi! အားလုံးပဲကျွန်တော်ကတော့တစ်အိမ်လုံးရဲ့အငယ်ဆုံးနဲ့ချစ်ဖို့အကောင်းဆုံးxiao zhan ပေါ့...
ကျွန်တော်မှာအမြင်ကပ်ဖို့ကောင်းတဲ့ညီမတစ်ယောက်နဲ့အကိုတစ်ယောက်ရှိပြီး.....
အလိုလိုက်တဲ့မိဘတွေလည်းရှိပါတယ်...
ကျွန်တော့မှာခြေတံတိုတိုလေးနဲ့ချစ်ဖို့ကောင်းတဲ့ကြောင်လေးတစ်ကောင်လည်းရှိတယ်
ကျွန်တော်အခုyou are my everything ဆိုဒါnovel တစ်ခုကိုဖတ်နေတာပါ...
ဒီလိုဇာတ်ကြောင်းက..
အဲ့ဒီထဲကvillain လေးရဲ့နံမည်ကရှောင်းကျန့်တဲ့..
ကျွန်တော်နဲ့နံမည်တူလိုဖတ်ကြည့်လိုက်တယ်..
ဖတ်ကြည့်ပြီးတော့ကျွန်တော်စာအုပ်ကိုနံရံကိုပစ်လိုက်တယ်.
ဘယ်လိုယုတ်တိမရှိတဲ့ဇာတ်သိမ်းလဲ...
၀တ္ထုကဒီလို...
----------------------------------------------————
ဇာတ်လမ်းထဲမှာဇာတ်လိုက််က၀မ်ရိပေါ်........
ရှောင်းကျန့်ဆိုတဲ့ကောင်လေးကဇာတ်လိုက်မနဲ့ဇာတ်လိုက်အချစ်ကိုပန့်ပိုးပေးမယ့်villainလေးပေါ့.......
တစ်နေ့မှကျောင်းကိုဇာတ်လိုက်ကြီးပြောင်းလာတယ်..
ဇာတ်လိုက်ဆိုတော့ရုပ်ရည်ကတော့ပြောစရာမရှိအောင်ပေါ့....
အဲ့ချိန်မှာvillain လေးရှောင်းကျန့်ကဇာတ်လိုက်ကိုမြင်မြင်ချင်းချစ်...
အဲ့လိုကနေနောက်ကတစ်ကောက်ကောက်လိုက်..
ချစ်ကြောင်းတစ်တိတိလိုက်ပြော.
ဇာတ်လိုက်ကတော့စိတ်ကိုမ၀င်စား...
တစ်နေ့မှာကျောင်းကိုဇာတ်လိုက်မပြောင်းလာ..
အဲ့မှာဇာတ်လိုက်မကကျောင်းကိုscholarship နဲ့တတ်ကတော့၀ိုင်းအနိုင်ကျင့်..
ဇာတ်လိုက်ကကာကွယ်..
ပြီးတော့ဇာတ်လိုက်မကိုကြိုက်သွား..
အဲ့ချိန်မှာရှောင်းကျန့်ကသ၀န်တွေတိုပြီးဇာတ်လိုက်မကိုပြဿနာရှာ...
ဇာတ်လိုက်မကငိုယိုပြီးတိုင်....
ဇာတ်လိုက်ကသူ့ရဲ့ဇနီးလေးကိုထိတော့မနေနိုင်ပဲရှောင်းကျန့်ကိုသတ်ပစ်လိုက်တယ်..
ဒါပေမယ့်ရှောင်းကျန့်ရဲ့နောက်ခံကမသေးတာမို့မိဘတွေကစုံစမ်း..
ဒါပေမယ့်လည်းဇာတ်လိုက်တွေဆိုတာကံကြမ္မာရဲ့ဘတ်တော်သားတွေလေ..
ရှောင်းကျန့်ရဲ့မိဘတွေလည်းaccident ဖြစ်ပြီးဆုံးသွားတယ်....
ဇာတ်လိုက်တို့နှစ်ယောက်ကတော့ကျောင်းပြီးတော့ချစ်သူတွေလိုမိဘတွေလို့ဖွင့်ပြော..
မိဘတွေကလက်မခံ..
ဒါပေမယ့်နောက်နေ့မှာဇာတ်လိုက်မကChina Top6၀င်တဲ့Comedy ကပျောက်ဆုံးနေတဲ့သမီးလို့သတင်းထွက်ပေါ်လာ...
အဲ့တော့မိဘတွေကသဘောတူလက်ထပ်..
Happy ending ပေါ့...
——————————————————
ဒါပေမယ့်ဇာတ်လမ်းထဲမှဘယ်သူမှမသိတာကဇာတ်မကကြာပန်းဖြူမ...
ရှောင်းကျန့်ပြဿနာရှာဆိုတာကလည်းတစ်ကယ်မဟုတ်ဘူး
ပြီးတော့သူကရှောင်းကျန့်ဆီကိုသွားပြီးဇာတ်လိုက်ကြီးကသူ့ကိုဘယ်လောက်ချစ်ကြောင်းတေပြော...
ရှောင်းကျန့်လေးကအမြဲတမ်းမျက်ရည်နဲ့မျက်ခွက်...
အဲ့တာ ရှောင်းကျန့်ကသူ့ကိုအနိုင်ကျင့်တယ်လို့ဇာတ်လိုက်ကြီးကိုငိုတိုင်... ဟိုကလည်းမယားမွှန်နေတော့ဘာမှမသိ..ပဲရမး်သတ်..
သူတို့ကျ...
Happy endingတဲ့....
ဘယ်လောက်မတရားသလဲ..
-----————_————
ရှောင်းကျန့်စယအုပ်ကိုပိတ်ပြီးလမ်းထပ်ထွက်လာလိုက်တယ်.......
ကားလမ်းကူးနေတုန်း.. တစ်ဖက်ကကားကအရှိန်မထိန်းပဲစီးလာတော့.....
'၀ုန်း.... ဒိုင်း'
လွှင့်စင်သွားတဲ့ခန္ဓာကိုယ်လေး....
တွေးလိုပ်ပါသေးတယ်...
'fuck.... ငါသေရတော့မှာလား'
YOU ARE READING
villainတစ်ယောက်လည်းဇာတ်လိုက်ဖြစ်လာနိုင်ပါတယ်
أدب الهواةXIAOZHAN တစ်ယောက်၀တ္ထုထဲကvillain xiao zhan ရဲ့ကိုယ်ထဲကိုရောက်ပြီးဘယ်လိုတွေဆက်ဖြစ်မှာလဲ.....