ΕΦΙΑΛΤΗΣ 2011 - Κεφάλαιο 2

26 2 0
                                    


Αργότερα...


(Σκέψεις)...Τρεις πήγε η ώρα. Πάει κι αυτή η εβδομάδα. Τίποτα δε μπόρεσα να κάνω σήμερα με αυτά τα σκατά που σκέφτομαι συνέχεια. Ευτυχώς που τις Παρασκευές δεν έχει πολύ δουλειά. Αλλά το κλείσιμο της εβδομάδας δε το έκανα. Φτου γαμώτο. Πάλι δουλειά στο σπίτι θα πάρω. Τουλάχιστο είναι μόνο μία ωρίτσα. Θα την βγάλω την Κυριακή το βράδυ, ο μαλάκας...Να και ένα καλό της τράπεζας...ας το πούμε ''καλό''.


...Ντρίιιιν (κινητό)...


-Έλα Φρόσω μου. Όλα καλά; Εγώ χάλια. Δε θα μπορέσω να έρθω ματάκια μου. Το κρύωμα έχει χειροτερέψει. Με το ζόρι την έβγαλα στη δουλειά. Και δε τελείωσα το κλείσιμο της εβδομάδας. Χάλια ήμουν σου λέω. Θα κάτσω να το τελειώσω το Σ/Κ. Μη χάσω και τα Bonus!

Εσύ να πας όμως καρδούλα μου να διασκεδάσεις...σου χρειάζεται...θα τα πούμε όταν γυρίσεις...αχ πάψε να μουρμουράς. Άρρωστος είμαι το κέρατο μου. Τι θες δηλαδή, να ψοφήσω; Τόσο πολύ με αγαπάς;... έτσι μπράβο...κι εμένα θα μου λείψεις...κι εγώ σ' αγαπώ...φιλία πολλά...(κλικ).


(Σκέψεις)...Άιντε στον αγύριστο καριόλα, μας τα 'χεις πρήξει. Τι τραβάω για ένα πήδημα.

Κι είσαι και φτωχή η παλιοχαμένη...Είσαι γκομενάρα όμως, οφείλω να ομολογήσω.

Και κάνεις και ωραίες πίπες...και ωραίο μασάζ...και μαγειρεύεις γαμάτα...και μου καθαρίζεις και το σπίτι...και πας βόλτα και το σκύλο μου...και με ακούς και με τις ώρες να κλαίγομαι...

Ε καλά, δέν είσαι μόνο ένα πήδημα...Ας πρόσεχες όμως...Σου 'πε κανείς να καψουρευτείς ένα άχρηστο, λεχρίτη και αναίσθητο γούρουνο σαν κι εμένα; Και πού να ''κάτσω'' και στη Δανέζη, τι έχεις να πάθεις κακομοίρα. Κι εσύ στους ψυχίατρους θα τ' ακουμπάς μετά. Δε καψουρευόσουνα αυτόν απ' τα όνειρά μου καλύτερα. Μόνο ένας τύπος σαν κι αυτόν θα μπορούσε να σε κάνει ευτυχισμένη!

Κι εμένα ρε γαμώτη μου!

Γιατί δε γεννήθηκα γυναίκα;

Γιατί να μην ήταν αληθινός;

Αν ήταν θα πούστευα για πάρτη του!

Μα τι μαλακίες λέω ο παπάρας; Το 'καψα τελείως;

Ας πιω μία μυτιά μπας και ηρεμήσω...σνιφφφφ...

Εφιάλτης 2011Onde histórias criam vida. Descubra agora