[Doyoung]
Taeoxo_ty: Doyoooouuuunnnngggg!
Do0_bunny: ?
Taeoxo_ty: naber aşk?
Taeoxo_ty: aşk derken yani lafın gelişi.
Taeoxo_ty: söylüyorum normalde de duymuşsundur.
Taeoxo_ty: off yine batıracak gibiyim susayım en iyisi.
Taeoxo_ty: müsait miydin?
Do0_bunny: umm müsaitim, yemek yemek için kuzenimi bekliyorum.
Taeoxo_ty: beraber yaşadığınızı söylemiştin doğru.
Do0_bunny: sen?
Do0_bunny: yani nasılsın? Yorgun musun, sabahki çekim beklediğimiz kadar kısa sürmedi ya.
Taeoxo_ty: bizim sektörde olur öyle şeyler alışkınım ben ve kendimi gayet iyi hissediyorum.
Taeoxo_ty: cumartesi programımızdan sonra boş musun, daha doğrusu cumartesi gecesi boş musun?
Do0_bunny: evet, evde olacağım.
Do0_bunny: ne için sordun?
Taeoxo_ty: sana yük olmak istemiyorum ama sevdiğim bir hyung o gece küçük bir parti verecekmiş ve benden de gelmemi rica etti.
Taeoxo_ty: basın falan da olmayacak deyince bende kabul ettim ama biliyorsun ya Taeil hyung bunu duyarsa pekte pozitif yaklaşmaz.
Taeoxo_ty: alkol almayacağım ama yine de yanımda birinin olması iyi olur.
Taeoxo_ty: bana eşlik eder misin?
Do0_bunny: ah, konu buydu demek...
Do0_bunny: sonuçta koruman olduğuma göre seninle gelmem zaten en uygunu olur. Ve geç saatlerde olacağı için tek olmaman daha iyi.
Taeoxo_ty: Doyoung sen harika birisin😍
Do0_bunny: öyle değil de sadece işimi yapıyorum✨
Do0_bunny: ama gerçekten Taeil hyung'a haber vermeyecek misin?
Taeoxo_ty: haber vereceğim tabi ama partiden sonraki gün😈
Taeoxo_ty: hem bir aksilik çıkmayacak merak etme, öyle büyük bir parti de değil ve gelenlerin tamamı model olacak zaten.
Do0_bunny: pekala sen öyle diyorsan.
Taeoxo_ty: çok teşekkür ederim😘
Do0_bunny: teşekkürlük bir şey değildi ama rica ederim😊
Taeoxo_ty: yemek yiyecektin ben tutmayayım seni, konuşuruz daha sonra yine.
Do0_bunny: tamam, güzelce dinlen~
Taeoxo_ty: 🥰
Görüldü✓