*taeoxo_ty hikayesine yeni bir ekleme yaptı*
❤ 509.127 beğenme
N.Media: ÜNLÜ MODEL LEE TAEYONG KORUMASIYLA BİRLİKTEYKEN MUTLU GÖRÜNÜYOR~
Popüler model Lee Taeyong yoğun iş temposunun arasına küçük sevimli aralar sıkıştırıyor. Bir süredir çalışan kadrosuna korumada katmış olan Taeyong ekip arkadaşlarıyla olan yakınlığını gözler önüne sermekten kaçınmıyor. Gizli kaynaklarımızın verdiği bilgiye göre daha önce ünlü bir markanın çekiminde koruma Kim, Taeyong'u bir PH Label modelinin tacizinden kurtardı. Tarafların şirketlerinden herhangi bir açıklama gelmemesine karşın görgü tanıkları olduğu biliniyor.
Taeyong henüz bu sabah hikayesinde koruma Kim tarafından çekilen bir fotoğrafı paylaşmıştı. Setten gelen yeni görüntüler ise akıllara ikilinin arasında bir şeyler mi var sorusunu getiriyor👀
User67: oha şok.
↪User89: korumasıyla çıkacak hali yok ya?
↪User30: çok alakasız...
UserWZ: Ph Label'ın bir tane düzgün modeli yok, hepsinin kişiliği berbat. Kadın modelleri nasıl taciz ettiklerini herkes bilir, bazıları da böyle erkek modelleri taciz ediyor işte. Taeyong'un dikkat çekici biri oluşu bunları hak ettiği anlamına gelmiyor, o şirketin bütün modellerinden nefret ediyorum.
↪UserA: çok haklısın, skandalı olmayan bir tane bile çalışanları yok.
↪UserB: koruması esaslı adammış.
↪UserK: Taeyong yanında kalitesiz birini çalıştırmaz.