Part 4 : " itu budak baru ? "

148 9 0
                                    

" hi " tegur bella ke sorg lelaki yg tengah berborak lalu dia pon menoleh melihat kau sambil melihat kau dgn lama.. " hi nak tanye pejabat dekat mane ye " tanye kau sambil senyum manis..dia terdiam sambil melihat kau kau pon heran lalu kau melambai tangan didepan muka dia " hallo hallo " lalu dia pon balas tekejut " ouh mianhe ape tadi ? " kata budak laki tu kau pon ulang la cakap lagi " pejabat dekat mne ?" Lalu dia pon menunjuk jalan " awak pergi kiri straight tu ade signboard pejabat" kata laki tu kau pon " kamsahamida " sambil mengebow ke dia..

Skip berjalan ke pejabat

"Eh tu bukan budak perempuan tadi ke ? Aku dah agak dia tu budak baru" kata yoshi pada geng geng dia .. " aku pon rasa takpela biar je dulu japg kita usya dia " kata hyunsuk sambil senyum smirk dia

Kau pon melangkah masuk ke dalam pejabat sambil " anyyeonghaseyo " ke pengetua lalu pengetua pon bertanye "Bella Kim iya ? " kau pon mengangguk betul lalu pengetua menelefon guru yang akan membawa kau ke kelas..

~knock knock~

bunyi pintu yang berbunyi lalu dibuka oleh seorang guru perempuan " anyeonghaseyo " ucap cikgu tu ke kau sambil mengebow kau pon mengebow juga..
" bawa pelajar baru ini ke kelas kamu " kata pengetua ke cikgu perempuan itu " baik tuan nama saya cikgu park ayuh ke kelas saya " kata cikgu sambil senyum manis...

berjalan ke kelas
~knock knock~ bunyi pintu yang cikgu park ketuk ke kelas.. semua bangun nak memberi ucap selamat pagi ke cikgu park lalu cikgu park berkata " okay duduk . Pada hari ini kita ada pelajar baru yang akan masuk ke kelas kita saya nak awak semua buat contoh yang baik buat dia okay " kata cikgu park dan semua hanya diam lalu cikgu park memanggil kau masuk " bella mari masuk " kata cikgu park ..

kau melangkah masuk ke kels itu sambil menunduk.. lalu kau mengangkat muka ke atas semua terkejut sambil berkata " wow cantiknya " " tak percaya sangat cantik " " adakah dia membuat plastik surgery " " aku ingin berkencan dgn nya " lalu cikgu park menenangkan keadaan sambil menyuruh kau memperkenalkan diri..

pov yoshi dan hyunsuk and the geng di blkg

" aku da cakap dia budak baru " kata yoshi sambil senyum ke jihoon " lepasni ada la target baru kita " kata jaehyuk ke hyunsuk geng dorg semua gelak ada sorg yang tak gelak iaitu asahi .. jeongwoo menepuk bahu asahi sambil mencelah " kau asal diam je " kata jeongwoo lalu asahi kata " takde ape lah " sambil senyum biasa jeongwoo yang heran terus sambung gelak dgn geng dia ..

" anyyeonghaseyo jeonun bella kim imnida " ucap kau ke semua di dalam kelas .. " baik kamu semua banyakkan berkawan ye okay bella awak duduk di sebelah asahi " kata cikgu sambil menunjuk tangannya ke asahi yang duduk di tepi tingkap.. lalu kau pon berjalan ke arah itu asahi hanya pandang ke hadapan kau pon berkata " anyyeong " sambil senyum asahi hanya pandang dan terus fokus ke hadapan .. " kerek nye mamat ni " bisik kau dalam hati geram pulak aku yela tegur tu tanak tegur balik nasib ensem je hahah tiba tiba kau merasakan ada yang memandang kau kau pon menoleh ke kanan tiba tiba ha betul yang pandang kau tu jihoon dgn hyunsuk dorg pandang kau sambil senyum kau pon senyum hanya senyum biasa dalam hati dah tak sedap hati lalu kau pon fokus ke hadapan

kring~ kring~~

bunyi loceng rehat sudah kau terus mengemas buku kau tiba tiba kau menoleh ke kiri tengok asahi yang tengah tidur menghadap ke kau kau pon rasa nak kejut ke tanak kang aku kejut dia marah aku takpelah kejut jela kau pon kejut lah dia sambil mengetuk badan dia dgn perlahan " bangun rehat " asahi pon bangun lalu dia pandang kau yang sangat lama dia punya pandang tu dari dia duduk sampai dia bangun tiba tiba dia bukak mulut " kau ni mmg suka kacau orang ke " bisik asahi ke telinga kau lalu dia bla mcm tu je kau pon terkejut yela dah la bisik tu dekat gila kau pon " wae! aku kejut dia perlahan kot tu pon marah ke bukan aku kejut die tepuk kuat kuat aishhh shibal " makian kau ke dia tp perlahan jela takmampu kuat kuat..

kau pon nak turun pergi ke kantin nak je turun tangga...

BadBoy [ TREASURE 12 ]Where stories live. Discover now