Doğumumdaki Gizem

295 15 0
                                    

Babannem hep özel bir çocuk olduğumu Söyler. Ne zaman nedenini sorsam," güzelsin, akıllısın ondan dedim" der ve aslında her seferinde beni geçiştirir. Beni diğer insanlardan ayıran çok bir özelliğim yok aslında. Kumralım, hafif uzun saçlara ve koyu yeşil gözlere sahibim. İnsanlara yardım etmeyi onlarla iç içe olmayı severim ve genelde 6. Hislerimin kuvvetli OLDUĞUNU söylerler. Kısaca herkeste olabilecek sıradan özellikler...( keşfedilmeyi bekleyen 6. His dışında)
Düzgün ve sıcak bir aile yapısına sahibim. Küçüklüğümden beri hep üzerime düştüler. Herkes normaldi bana karşı ama iki kişi vardı ki onlar üzerime daha fazla titrerlerdi; annem ve babannem. Babannem normal bir insan gibi davranmazdı. İçine kapanık, mutsuz, bazen fazla sinirli biriydi. Halam ben doğduktan sonra olduğunu Söyler. Bunun için hep kendimi suçlarım nedensizce. Annem ise çok tatlı iyi niyetli bi kadındır ama onun da benden gizlediği bazı şeyler olduğuna eminim. " Anne yeni doğduğumda nasıldım?" Diye sorduğumda babaannemle birbirlerine bakarlar ve ikisinin de gözleri dolar. Aralarında olan bu sırdan dedem ve babamın haberi olmayacak ki onlar çok tatlı Bi şekilde en küçük hallerimi anlatırlar. Bende hep onlara sorarım.:)))
İlkokulu evimin yakınında bir devlet okulunda okudum. 8. Sınıfın sonlarına doğru girdiğim lise belirleme sınavında iyi bir not Alıp Ankara'nın en iyi okullarından birine yerleştim. O ana kadar herşey normaldi. Taaaa ki o 4 kızla tanışana kadarr....

Sıradan DeğilsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin