Hayat Onlarmış(9/D)

238 14 0
                                    

"9/D" yeni sınıfım, yeni arkadaşlarım. Yine herzamanki soğukkanlılığımla sınıftan içeri girdim. Önce etrafı süzdüm. Daha sonra Kumral, yeşil gözlü, güzel bir kız yanını işaret etti. Hemen gidip yanına yerleştim. Önce yüzüme baktı, birşeyler mırıldandı. "Sen su olmalısın" dedi. Adımı biliyordu. Çok garip, çok şaşırmıştım. Ilk atışta bilmişti. Kim bilir belki de atmamıştı. Adımı nerden biliyorsun diye sorduğumda " ufak bi tahmin" dedi ve isminin Şimal Olduğunu söyledi. Uzun bir süre Şimal ile sohbet ettikten sonra daha önce kimseye bu kadar yakınlık hissetmediğimi farkettim. Kız beni çok iyi tanıyor gibiydi. Ben söylemeden Anlattı beni resmen. Tam bunları düşünürken en ön Sırada oturan , kıvırcık, iri kahverengi gözlü ve güzelce bir kızı bana bakarken yakaladım. Gülümsedi. Şimal," Defne sende yanımıza gelsene" dedi. Bana çok uzun zamandır arkadaş olduklarını söyledi. Aynı okula hatta aynı Sınıfa düşmeleri oldukça garipti.
Defne çok tatlı bi kızdı. Kitap okumayı ve resim çizmeyi çok seviyordu. Bu okul bana çok iyi gelmişti. Ayrıca bu iki kızı da çok sevmiştim. Onlarla sohbet etmek o kadar güzeldi ki içimden "inşallah hoca gelmemiştir" diye mırıldandım. Tam o Sırada Defne," Hoca'yı yeni gördüm canım. Az sonra gelir." Dedi. Yok artık içime konuştum. Duymuş olamaz!!! Hey Allah'ım herkes bi garip burda. Ilk ders yeni sınıf hocamla( Bayan Göt😜) tanışmakla geçti. Öyle dedim çünkü hocanın götü harbi büyüktü. Ikinci dersin başlamasına 10dk kala birşeyler atıştırmak için kantine indim. Tek başımaydım. Tam cangamı ısıracakken Yanıma yaklaşan 2'si kız 1'i erkek 3 kişi dikkatimi çekti. Kızlardan biri esmer, benim boylarımda, çekik gözlü, hafif dalgalı ve kısa Saçlı güzel bi kızdı. Diğeri ise benim boylarımda, esmer, iri siyah gözlü bir kızdı. Dar pantolonu ve siyah paltosuyla oldukça dikkatimi çekti doğrusu. Ortalarında duran çocuğa gelince çooooook uzun boylu, esmer, çekik ve kahverengi gözlü, yakışıklı bi çocuktu Allah için.
Bir an duraksadım ve Kafamı onların olduğu yerin tersine çevirdim. Tekrar döndüğümde karşımdalardı. Merhaba dedi çekik gözlü kız," ben Lara, bu abim Ateş, bu da ablam Maya" merhaba dedim usulca." Kaçıncı sınıfsınız" diye ekledim. 9 dedi Maya ve Lara aynı anda. Aralarında bir yaş vardı ama Lara Maya'dan önce başlamıştı okula. Böylelikle arada sınıf farkı kalmamıştı. Aynı soruyu Ateş'e yönelttim. 11 Olduğunu söyledi. Maya ve Lara gülerek benim söylememe fırsat vermeden aynı sınıfta olduğumuzu söylediler. Çok sevimli kardeşlerdi. Konuştukça çok iyi insanlar olduklarını anladım. Tabi onların da aynı okulu kazanmaları garip...

Sıradan DeğilsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin