1.B 》Yeni bir başlangıç

10 2 2
                                    

2 yıl önce

" Saçmalama Güneş"
"Hadi ama nolucak ki?"
"Ölüp kalacaksın başıma, üzülmem bak sevinirim hatta"
"Offf"

Yalandı söylediklerim. Üzülmüştüm, hemde çok .Keşke o gün kurtarabilseydim , vazgeçirebilseydim onu araba yarışı sevdasından.Bu konuda konuşmamak için kulaklıklarını takmıştı. Hepsi benim suçumdu,o gittiğinden beri hem pişman hem yalnızdım.

Ben her zaman yalnızdım zaten. Bitek Güneş vardı. Her günüm onunla geçerdi, arkadaşımdı ama kardeşimden farksızdı.Hatta bir kardeşten de öteydi.Ona bunu yaşatanları bulup intikamımı alacaktım.

O günden sonra tam 2 yıl geçti. O araba o gün o hızda gelmeseydi hiçbiri yaşanmıyacaktı. Çok hızlıydı. Güneşi tutup geri çekmem gerekirken orda donup kalmıştım. Güneş hala gelen arabadan habersiz kulağında ki kulaklığın ritmiyle sallana sallana yürüyordu.Iste o an ben kardesimi , Güneşimi kaybetmiştim. Onu geri çekmediğim için, öylece bakıp kaldığım için , kardeşimin ölümünü öylece seyrettigim için deli gibi pişmandım. Tabikide kendimi suçluyordum.

Okulda , evde davranışlarım , herseyim değişmişti . Okulda surekli kavga ettiğim için okuldanda atılmıştım . Aklıma durdukça olay anı geliyordu artık bu mahallede bu sokakta bu sehirde yaşamak istemiyordum. Güneşi kaybetmiş olabilirim ama hayatıma kaldığım yerden devam etmeliydim.

Tabi ki intikamımı aldiktan sonra ...

Ha bu arada ben Arya Yıldız . Güneşle 5 yaşından beri yan yanaydık. Tabi Gunes öldükten sonra okulda her zaman sorun çıkarıyordum. En sonunda okuldan atılmıştım. Kavgalarım hep Güneş'le beni çekmeyenlerin ileri geri konuşmasından dolayıydı. O kıskanç kızlar yüzünden kendimi herkesten soyutlamıştım. Herkesle aramda'SINIRLAR' çizmiştim. Kendi sınırlarım içine kimseyi geçirmiyor,kendimde o sınırlardan çıkmıyordum.

O arabayı süreni tabiki de bulmak icin araştırma yapıyordum az kalmıştı ama birşeylerin üstü kapatılmış gibiydi. Birşeyler saklanıyordu ama bulacaktım. Önce halletmem gereken bir okul meselesi vardı.

》》》》》》》《《《《《《《

Merhaba bu kitabı yazmaya başlayalı yaklaşık 3 ay oldu ama bir türlü yayınlayamadım. Umarım beğenirsiniz. Oylarınızı eksik etmeyin. Öpüldünüz

SINIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin