- Bakışlardaki Anlam -

90 6 2
                                    

Bakışlar her şeyi anlatır.Bazen ufacık bir tebessüm gözlerin içindeki,bazen kıskançlık,bazen öfke,bazen de saf bir üzüntü.Dudaklarımız gülümsüyorsa gerçek olmayabilir ama gözler,bakışlar gülümsüyorsa bu asla yalan olamaz.Birine karşı duyguların vardır belki bunu sen kimseye belli etmezsin hareketlerinle ama bakışlarından belli olmaz mı ? Ona bakarken öyle duygular fışkırır ki sen fark etmesen bile ya baktığın kişi bunu fark eder ya da etrafından bir kişi.Üzüntünü kimseye fark ettirmek istemezsin aslında gözlerin ölü gibi bakar ki cansız,umutsuz.Karşındakine yalvarır benim üzüntüm var bunu paylaş diye.Sadece gerçekten üzüntünü paylaşmak isteyen kişi fark eder öbürleri biçare kabul eder oynadığın oyunu.Bazen birini öyle kıskanırsın ki inat edersin,anlamasın diye uğraşırsın.Bakışlarından bu duygu buram buram akar fark etmesini bilene.Sen ne yaparsan yap bu gözlerdeki kıskançlık sonunda hareketlerine de vurur,inadını yenerek.Sevdiğin birini gördüğünde gözlerin parlar,gözlerde sevinç şimşekleri çakar.Tartışmalı olduğun bir kişiyi gördüğünde aklına tartıştığın konu gelir ve öfke gözlerde yavaş yavaş yerini alır.Kısacası sen bir duyguyu ya da duyguları hareketlerinle saklasan bile bakışların her şeyi açığa çıkarır.Bakışlarının kontrolünü yapamıyorsan hareketlerinin kontrolüyle boşuna uğraşma.

Kalemin Kağıda AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin