Bir gün Indiana ve ekibi Everest'in gizemli Yeti Mağarası'na gitmek için yola çıktılar.Fakat onlarla aynı düşünceye sahip Lara ve ekibi de oraya çıkmakta kararlıdır.
Mağaraya 2 ekip de vardı.Fakat ortada 1 tane Kutsal Yeti Heykelciği vardı. Lara ve Indi Heykelciği almaya çok karalıydılar.İkisi de hemen heykelciğe doğru koştu.İkisi de aynı anda dokundular. Arkalarından ekipleri de geldi.Birbirlerine çok keskin bakışlar attılar.Tam o sırada bir zelzele koptu.İkisi birden kaçmaya başladılar.Ekipleri onların arkasından gelmeye çalıştılar.Fakat onlar... (Üzgünüm).Ama iyi haber Lara ve İndi kurtuldu.:).İndi ve Lara bu Heykelciği çok istiyorlardı. Fakat hala birbirlerine düşmanlar.Aradan 2 hafta geçti.2'si de aynı yere tekrar geldi.Bu kez aynı anda heykelciği kaldırdılar ve devasa heykel bir anda canlandı.Herkes kendi canını derdini.İndi kurtuldu. Fakat Lara hala oradaydı. Bunu fark eden İndi hemen kampçısını çıkarıp heykelin 20 parmağını da kırdı.
Lara:
-Teşekkürler ama kendim de kurulabilirdim.
Indi o gün olanları yardımcısına anlattı.Yardımcısı Johny:
-İndi, sen bu Lara denen kıza abayı yakmışsın.
Indi zorla da olsa bu gerçeği kabul etti.Aklına bir fikir geldi.Lara'yı bir yemeğe davet edicekti. Hemen numarasını araştırmaya başladı.Sonunda bir telefon buldu.Hevesle aradı.Genç bir kız çıktı.Lara sanarak onu yemeğe davet etti.Fakat bu Lara değildi.Umutsuzca aradı.Ama bu sefer buldu.Aradı telefonu telesekreter açtı.Telesekreter:
-Evet beyefendi, size nasıl yardımcı olabilirim ?
-Ben Lara Croft ile konuşmak istiyordum.
-Bir dakika beyefendi ......
-Evet beni istemişsiniz.
-Merhaba.Ben Indi, Indiana Jones. Ben sizi bir yemeğe davet etmek istiyorum.
-Sen kimsin beni yemeğe davet ediyorsun!
-Hayır, hayır.Bu öyle bir yemek değil.İş konuşacağız.
-Peki, saat Kaçta?
-Cumartesi gecesi saat 21:00 da Lemon Restaurant'ta. Uygun mu?
-Bana uyar.
-İyi günler.
-İyi günler.
Indi buna çok sevinir.Johny'ye:
-Bana çok güzel bir takım elbise hazırlamanı istiyorum.
Johny hemen çıkıp mağaza mağaza gezer .
O sırada Lara yardımcısı Katy ile konuşur.Katy:
-Lara, sana bir kız tavsiyesi, bence Indi denen adam senden hoşlanıyor.
Lara alıcı bir tavırla:
-Hıh! Hiç sanmam.
Vererek buluşma anı gelir.İndi takım elbiseyi çok sever ve hemen giyer.Lara ise şık bir bluz ve güzel bir topuklu ayakkabı giyer, altından Küpeleri, kolyeleri ve bilezikleri takar.Saçını da güzelce örer.İkisi de restauranta gelir.İndi:
-Ho-hoşgeldiniz bayan Croft.
-Bana Lara de.
-Çok güzel olmuşsun, Lara.
-Süslenmeyi severim.
-Neyse...konumuza dönelim.Ben sizle beraber çalışmak istiyorum.Siz ne düşünüyorsunuz?
-Aslında iyi bir fikir, fakat sanmıyorum.
-Neyse sizi zorlamak istemem.
-Dur!! Tamam , birlikte çalışabiliriz.
-Tamam yarın 11:00 da Özgürlük Anıtı'nda. Olur Mu?
-Olur.1.BÖLÜMÜN SONU. ...........(HER GÜN 1 BÖLÜM GELECEK VE NEREDEYSE HEPSİ AYNI UZUNKAYA OLUCAK)