Konuşan Ayı

14 4 0
                                    

O kadar çok sevinmiştim ki göz yaşlarımın akıp gitmesine izin verdim.Ağlıyordum ama mutluluktan.Bizimkileri o kadar çok özlemişim ki koşarak hepsine sarıldım.Fakat Edize sarılmaya çekindim.Ona sıra geldiğinde sadece gülümseyip gittim.Ediz benim eski sevgilim sonumuz henüz kötü bitmemişti fakat ayrılmak ortak kararımızdı.Arkadaş kalmamız en doğrusuydu.
Güzel bir müzik açarak bahçede oynamaya başladık.Bahçe çöplüğe dönmüştü.
******
Herkes evine dağılıyordu ama ben Begümü çok özlediğim için onunla kalıcaktım.Bahçedekileri toplayarak eve doğru girdik.
"Lan kezo bana ejderyalı pijamalarımı versenee"diye bağırdım.
"Lan git kendin al en üst çekmecede"diye cevap verdi.Of şimdi kim çıkıcaktı o merdivenleri. sürüne sürüne odaya vardım.Ejderyalı pijamalarımı giyerek mutfağa indim.Amk begümü nerde kaldi ya iyiki bir banyo yapıcak diye iç geçirdim.Dolaptan mısırı çıkararak yapmaya başladım.Bugün dizi günümüzdü.Teen wolfu açarak begümü bekledim.Sonunda gelmişti öküz.Koltuğa öyle bir oturdu ki ben zıpladım.Hayvan işte.Ayaklarımızı masaya uzatarak izlemeye başladık.

SABAH 10.36:

Bu kapıyı bu saate kim hayvan gibi çalarki?Yatakta zorda olsa kalktım.Şuan o kadar tipsizdim ki yarışmaya girsem 1.olurdum.Kapıya dogru yöneldim ve kapıyı açtım.Karşımda kocaman bir ayıcık duruyordu.Ağzım açık kalmıştı.
"Ağzınızı kapatın bayann"diye konuştu.Hassiktirr ayıcık konuştu korkudan kapıyı kapatarak kitledim.Kapıdın dışından:

"Ya salak aç kapıyı nefess"diye bağrıyordu.Al işte şimdide delirdim galiba.Korkumu yenip kapıyı açtım ve ayıcığın arkasında biri belirdi.Güneş yüzüme vurduğu için kim olduğunu çıkarmakta zorluk çekiyordum.Aman tanrım buu...buuuu....!

İMPOSSİBLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin