Düşünüp duruyordum. Bu hayat bana ne zaman gülecekti diye. Çünkü hiçbir zaman doğru düzgün sevilmemiştim, umursanmamıştım. Birkaç arkadaşım vardı bana iyi gelen yanımda olan, halimden anlayan. Onlarda gidecek diye korkuyordum.
Ben Aren ailenin sevilmeyen çocuğu. Genellikle babam sevmezdi. Ama annemin de ne yapacağı belli olmazdı.
Tek sebep eşcinsel olmamdı. Babam, diğer insanlara karşı davranışlarına göre bana soğuk davranıyordu. Bazen istediği bir şey olmadığı, gözü döndüğü zaman şiddete başvuruyordu.
Bunların hepsi bana çok fazlaydı ama sabrımın sonlarına geliyor gibi hissediyordum.
Yine oturmuş odamda film izliyordum ve yemek saatini bekliyordum. Babam çok dakik ve disiplinli bir adamdı. En ufak geç kalınmada olay çıkarıyordu. Bir an önce yemek yiyip o masadan kalkmak istiyordum, mükemmel(!) babamın suratını görmeye tahammülüm yoktu.
Daldığım düşünceleri dağıtan, kapıya vuran Sema teyze oldu. Kendisi bizim hizmetçimizdi. Evin genellikle bütün işlerini o yapardı. Bazen üzülüyordum kadına. Koca evi çekip çevirmek kolay değildi. Ama ne var ki babam bi hizmetli daha almıyordu.
"Aren oğlum hadi aşağıya gel yemek hazır"
"Tamam Sema teyze geliyorum"
Bilgisayarı kapatıp kapımı açtım aşağıya inmek için."Bu çocuğu ne yapacağız Süreyya. Bu böyle gitmez. İşi yok gücü yok. Boş boş duruyor evde, sokaklarda ayyaş ayyaş geziyor. Kafayı yiyeceğim artık"
"Bilmiyorum Ahmet boşver artık, uğraşma çocukla"Al işte babamın söylenmeleri başlamış bile. O yüzden o yemeği ne kadar hızlı yersem benim için daha hayırlı olacaktı. Babamın dediklerini hiç duymamış gibi sandalyeye oturdum. Onun o mendebur suratına bakmaya tenezzül bile etmedim. Yemeğimi olabildiğince çabuk bitirip salondan çıktım. Odama gidip uyuyasım vardı direkt.
Yarın bizimkilerin yanına gidecektim, kafamı dağıtmam gerekiyordu. Kimseye anlatamadığım zaman da kendimi yiyip bitiriyordum. İyi geliyordu onların yanında olmak. Bunları düşünürken gözkapaklarım daha fazla dayanamamış ve beni sıkıntılı bir uykunun kollarına bırakmıştım.
Selam.
Giriş bölümü olduğu için kısa tuttum.
İyi okumalar ballı çöreklerim💜💜💜