01

34 1 0
                                    

Katson telkkarista uutisia ja siellä ei muusta puhuta kun syntymäpäivä juhlistani jotka isäni halusi vaivannoisesti järjestää ja puhuu rikollisjärjestöstä bangtan boys:sta joita ei ole viel saatu kiinni, mutta isä ei yleensä ole järjestänyt minkäälaisia juhlia, se on ollu yleensä äiti tai ennenkun hän menehtyi, mutta tässä on pakko piilee muutaki...

Iskä osti mulle kummiskin kauniin mekon

Toivottavasti se rikollisporukka ei tule juhliin tai se saa isäni raivostumaan ja sitten joudun kuuntelemaan koko illan kun hän raivoo alaisilleen

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Toivottavasti se rikollisporukka ei tule juhliin tai se saa isäni raivostumaan ja sitten joudun kuuntelemaan koko illan kun hän raivoo alaisilleen.
En ymmärrä miksi he varastelee rikkailta ja kuninkaalisilta jalokiviä. Isä on laittanu tupla vartiat sen varalta ettei ne varasta hänen rakasta rubiinia joka on monen miljoonan arvoinen. Välillä tuntuu että se välittää siitä enemmän kuin minusta. Sen takia ihmettelen miksi hän halusi ostaa itselleni noin kalliin mekon vain päiväksi, ne on vain mun syntymäpäivä, täytän vain 17, eli ei ole ihmeellinen ikä, ku en voi juoda alkoholiakaan.

Isä: Meera, valmistaudu! Juhlasi alkavat pian!

Noni isä on nyt jo pahalla päällä...

Rupesin valmistautumaan ja vielä palvelustyttöni laittoi hiukseni ja tierani päähän, sitten lähdin alas juhlasaliin vastaanottamaan vieraitani.
Vieraita oli paljon, oli muita kuninkaalisia, aatelisia ja rahvaita eli vain epäilykseni pelkästä synttärijuhlista nii on kaukaa tässä on pakko olla muutakin.

Kuningas: Tervetuloa kaikki tähän suureen juhlaan, kun rakas tyttäreni täyttää vuosia taas!

Taputuksia

Kuningas: Minulla on muutaki ilmoitettavaa

Tiesin sen..

Kuningas: Tyttäreni täyttää nyt 17vuotta eli hänen täytyy periä kruununi ja mennä naimisiin ja olen päättänyt tyttärelleni sulhasen.

MITÄ?! NAIMISIIN??

Kuningas: Rakas tyttäreni, tässä on prinssi Christian Waldo

Mitä?? En tasan mee tuon kanssa naimisiin!!

Meera: En! EN SUOSTU!

Lähdin takaisin huoneeseeni...

Miten isäni voi olla noin julma!! Ei hän voi pakottaa minua naimisiin, en halua naimisiin, en ainakaan tuon kanssa, haluan itse valita kenen kanssa menen naimisiin...

Kului tunteja...

Isäni tuli huoneeseen ja hyvin raivoissaan, ihan varmasti laittaa arestiin kun en suostu hänen sulhas ehdokkaaseen.

Isä: MEERA!! NYT ALAS TAKAISIN JA PYYDÄT ANTEEKSI CHRISTIANILTA HÄN ON TULLUT KAUKAA MENEMÄLLÄ NAIMISII KANSSASI!!

Meera: En suostu mennä naimisiin hänen kanssaan...

Isä: Olet prinsessa ja et voi mennä naimisiin kuin prinssin kanssa ja olet 17, sinun pitää avioitua, ei vai sen lain takia vaan kans ettei pikku tyttöni joudu huolehtimaan yksin valtakunnasta

KERRO KUVASTINWhere stories live. Discover now