Ilta meni hyvin, menin nukkumaan aikaisemmin kuin muut, muut vielä juhlisi häitä ja sen huomasi, koska olin nii kova meteli. Sain kumminki nukahdettuu ja sitten kuulen narahduksen, herään siihen, mutta menin takaisin heti nukkumaan koska se oli varmaan Namjoon.
...
Yhtäkkiä minulle laitetaan huppu päähän ja otetaan kantoon, huusin apua mutta kukaan ei kuullut, sitten aloin kuulla että auton ovet aukaistiin ja laitettiin minut sinne ja sitten kuulin että auto lähti liikkeelle, matka ei ollut kovin pitkä, mutta sitten auto pysähtyy ja minut otetaan taas kantoon ja sitten tunnen pehmeän sängyn ja sitten minulta otetaan huppu pois...
Meera: ISÄ?!
Kuningas: Hei rakas, oletko kunnossa?
Meera: Olen kunnossa! Mut mitä teen täällä??
Kuningas yritti sanoa, mutta sitten huoneeseen astui Felix ja käski kuninkaan olevan vaiti
Meera: NOIN ET PUHU ISÄLLENI!!
Felix: Tässä tapahtu näin, että nyt minä ryöstin tän valtakunnan... hahaaa
Meera: Mitä sitten haluat minusta jos olet saanut haluamasi??
Felix: Voi pieni prinsessa! En voi olla laillisesti kuningas jos en nai prinsessaa
Meera: EN EDELLEENKÄÄN SUOSTU SINUN VAIMOKSI!!
Felix: Sinulla ei ole vaihtoehtoja... Olen nyt valassa täällä ja sinä teet niinkun sanon!!
Sitten Felix katsoi minua sillä silmällä että se vois vaikka syödä minut
Felix: Hmmm.... Mikä tuo on?
Hän otti kädestäni kiinni missä oli vihkisormukseni
Felix: Tämä muuttaa asioita...
Kuningas? Muuttaa?
Felix: Niin! Prinsessa on jo naimisissa!
Kuningas: MAHDOTONTA!
Felix: Kenen kanssa menit naimisiin?
Olin hiljaa, koska en halunnut että hän satuttaa Namjoonia tai muita.
Felix löi minua ja toisti kysymyksenFelix: KENEN KANSSA MENIT NAIMISIIN??!
Meera: Se ei kuulu sinulle!!
Sitten huoneeseen tuli mies, se ei ollu linnan vartioita vaan selvästi Felix oli löytänyt omia kätyreitään.
Vartia: Felix... anteeksi herrani!
Felix: Mistä minä maksan teille? Kerro!
Vartia: Me löydettiin prinsessa BTS:n luota ja varmistimme että he eivät huomanneet mitään
Felix: Kiitos! No nyt alkoi valaista!
Pysyin hiljaa...
Felix: Prinsessamme on mennyt naimisiin rikollisen kanssa.. haha
Meera: Sitä olet itsekkin vätys!
Felix löi minua
Felix: OLE HILJAA!! MINÄ MÄÄRÄÄN TÄÄLLÄ JA MINÄ KYLLÄ KEKSIN MITEN TUO AVIOLIITTO PERUTAAN!!
En vastannut mitään, katsoin isääni ja hän oli pettynyt ja huolissaan minusta, mutta hän huomasi että hän on pettänyt minutkin, voin vain nähdä kyyneleen hänen kasvoillaan...
Minulla alkoi olla nälkä, mutta en halunnut kertoa isälle tai kellekkään muulle että olen raskaana, koska en halua vaaraantaa lastani.
Felix lähti raivoissaan ja käski että hovineitoani huolehtivan minusta.
ESTÁS LEYENDO
KERRO KUVASTIN
De TodoMeera Sawannah on seuraava kruunun periä, mutta haluaako hän sitä vai liittyykö hän varallisempien rikollisten joukkoon... K-16+ käsitellään väkivaltaa ja seksiä ja seksuaalista väkivaltaa ja kiroilua ja vähän vanhemmalle suunnattua kieltä NUOREMMI...