Rakas päiväkirja pv 14.10.1994
Siitä kauan kun menin naimisiin isäsi kanssa ja nyt odotan sinua pikkuinen, me olemme isän kanssa ilosia siitä. Olet vasta todella pieni, mutta täynnä rakkautta! Valtakunta tulee rakastamaan sinua ja ihanoimaan sinua!
Päivä oli raskas ja on aamupahoinvointia.
Onneksi mahani ei ole kasvanut että voin laittaa vielä sopivia mekkoja päälleni.Rakas päiväkirja 20.9.1995
Se päivä koitti sinä synnyit!! Olet maailman kaunein prinsessa, minä ja isäsi ollaan onnellisia sinusta vaikka avioliitto ei ole enää niin onnellinen. Parin kuukauden päästä sinä saat nimen ja se julkaistaan valtakunnalle!
Synnytys kokemukseni:
-Synnytys meni muuten hyvin, mutta et meinannut tulla ulos. Minulla nousi kuume pari päivää sitten ja ei tiedetty selviänkö vai selviitkö sinä. Onneksi Jones oli palkannut hyvän lääkärin niin sain turvallisesti synnyttää ja saan sinut turvallisesti syliini. Synnytykseen kului tunteja ja kivut vain koveni, olin kuumeisena jo todella heikko, mutta jaksoin sinun takiasi rakas lapseni. Sitten kello 3.00 sinä synnyit! Olit terve ja hyvin kaunis vauva! Jones tuli katsomaan sinua ja näin hänet itkemässä ensimmäistä kertaa!
Rakas päiväkirja 30.9.1995
Olet melkein kaksi viikko vanha ja sinä aukaisit silmäsi, olet maailman suloisin vauva!
Yleensä aamulla olen kasvihuoneessa kanssasi ja juon teetä, ennenkun joudun jättämään sinut lastenhoitajien käsiin, isäsi tekee kuninkaan velvollisuuksia.
Meillä ei ole mennyt hyvin, mutta olemme avioliitossa ja kuningas pari ja meidän pitää olla yhdessä tai se antaa huonoa kuvaa valtakunnalle ja sinulle. Olen alkanut ajatella Seonia ja hänen kirjettään, mitä olisin tehnyt tai olisi käynyt jos olisin jäänyt hänen luokeen, en uskonut silloin kuin nyt että minä myös rakastuin häneen.Hetken kuluttua...
Jones: Vieläkö olet täällä? Eikö sinun pitäisi tehdä töitä? Lapsemme saa nimen ensi kuussa ja sinä vait juot teetä!
Amalia: Anteeksi kun vietän tyttäremme kanssa aikaa kun vielä voin!
Minuutin kuluttua...
Lastenhoitaja vei sinut ja minä jouduin tehdä töitä vaikka olisin halunnut oll kanssasi kaiken ajan maailmassa.
Päivä kului hitaasti, mutta sain hoidettua tärkeät virka asiat ja järjesteltyä sinun ristiäisiä.
Me kutsutaan monesta muuta valtakunnasta ja rahvaita ja aatelisia juhlimaan sinua!...
Jones: Amalia! Saitko hoidettua tärkeät asiat?
Amalia: Sain! Sinä voit puhua minulle nätimmin! Olen sinun vaimosi!
Jones: sait kirjeen... Luin sen ja nyt saat lukea sen itse! Jos päätät niin! Niin kuolet!
Amalia: ethän sinä voi tappaa omaa vaimoasi!
Jones antoi kirjeen ja lähti ovet paukkuen, en uskaltanut aukasta sitä, koska jos jotain päätän niin kuolen, mutta päätin ottaa riskin...
Hei Kuningatar Amalia! Toivottavasti muistat minut! Siitä on kauan, mutta olen kaivannut sinua joka päivä siitä lähtien kun päästin sinut menemään ja kadun sitä! Tiedän että sait tyttären ja olet naimisissa, mutta halusin kertoa sinulle ett rakastan sinua! Olen hiukan sairas, mutta haluan nähdä sinut ja toivon että jäisit kanssani! Terveisin: Seon
Silmäni suurenivat ja olin ämmistyntyt.. Olin myös onnellinen, mutta pelkäsin.
Päätin vastata hänelle että haluan ensin tavata jossain syrjässä ja sitten keskustella ja miettiä asiaa ja kertoa että haluan ottaa sinut mukaani.
Kirjoitin kirjeen ja annoin palvelijalleni, mutta en tiennyt että kaikki postit mitkä menee eteenpäin niin menee Jonesin kautta...Hetken kuluttua...
Jones: Sinä vastasit hänelle!! Sinä olet kuningatar ja kuulut minulle!! Et sinä voi jättää minua ja mennä naimisiin rikollisen kanssa! Ja lastamme et vie!!
Sitten Jones löi...
Amalia: Paremmin lähden kuin olen sinun kanssasi joka lyö vaimoaan ja puhuu pahaa hoville vaimostaan! Ja mitä lapseen kuuluu!! Ja mitä lapseen tulee niin olen hänen äiti ja hän tarvitsee äitiään!!
Jones: Prinsessa ei lähde tästä linnasta mihinkään!!
Hetken kuluttua....
Riita oli ohi ja lähdin tapaamaan sinua, minä itkin ja olin huolissani, haluan että olet täällä ja vartut täällä ja tiedän että sinusta tulee kaikkien rakastama ja haluama kuningatar!
Otin sinut syliini ja suutelin sinua otsalle ja keinutin ja lauloinKaunoinen lintu, kultainen lintu,
nukkuu makeasti!
Äiti se yöllä pienensä luona,
valvoo rakkahasti.
Äiti se laulaa, lapselleen laulaa
yöllä valvoessa.
:,: Pienoinen näkee suloista unta
äidin laulellessa :,:
Vaikenee äiti, armainen äiti,
lakkaa laulamasta.
:,: Ennen kuin nukkuu, vielä hän kerran
suuteeleepi lasta. :,:
Sinä nukahdit ja laitoin sinut kehtoon nukkumaan...
Rakas päiväkirja 1.10.1995
Oli aamu ja join teetä kanssasi kasvihuoneella ja sitten vähän ajan päästä sain kirjeen hovineidoltani. Minä sopisin hovineitoni kanssa että hän tuo kirjeet mitkä kuuluvat minulle ettei Jones saa tietää. Otin kirjeen ja siinä luki...
Hei! Pelkäsin ettet vastaisi tai edes huomioisi minua... Mutta kyllä voimme tavata! Tavataa klo 18.00 pienen lammen luona metsässä!
Olin hyvin iloinen että nään hänet!
Mutta en tiedä mitä sanon täällä...Siihen loppui äidin päiväkirjat!!!
VOCÊ ESTÁ LENDO
KERRO KUVASTIN
DiversosMeera Sawannah on seuraava kruunun periä, mutta haluaako hän sitä vai liittyykö hän varallisempien rikollisten joukkoon... K-16+ käsitellään väkivaltaa ja seksiä ja seksuaalista väkivaltaa ja kiroilua ja vähän vanhemmalle suunnattua kieltä NUOREMMI...