0.2

88 16 89
                                    

Awal-awal pagi  Jongho sudah menyiapkan diri untuk pergi ke tempat kerjanya. Sempat lagi Jongho spray wanginya bahagian ketiak HAHAHAH. Rambut disisir menggunakan kulit durian. Ha ghisauu kalau korang yang mudah percaya cakap author. Tidaklah. Semestinya Jongho menyisir rambutnya dengan kemas.Jongho tidak suka jika rambut sikat tepi-. Jika staffnya nampak gaya rambut nya begitu pasti akan dilabel JongHonafi.

Pfft-

Selesai sahaja Jongho menyiapkan diri, dia melihat anak puterinya itu masih nyenyak tidur. Jongho mengeluh perlahan. Macam mana anaknya dibawa ke tempat kerja? Adakah budak itu tidak apa apa? Paling risau lah jika budak itu menangis meminta susu. Sudahlah dia ke tempat kerja ingin menyiapkan kerja yang tertangguh semalam. Jika budak ini menangis pasti dia akan stres. Tabahlah Jongho.

Dengan ini terpaksa Jongho menguruskan  Ji-Eun ini sendiri, kerja ini memang memenatkan jongho tetapi dia bersyukur kerana ada pengubat rindu.
"Sayang jom kita pergi~ nanti lambat awak jugak yang meragam"ucap jongho mengangkat anaknya sambil membelai (?) pipi puteri kesayangannya.

🍁🍁

" Morning boss"

"Hmm morning"
Jongho masuk ke dalam pejabatnya Ji-Eun diletakkan ditempat yang disediakan oleh P.A nya .
"Jjong" maka muncullah seorang lelaki sedang hana tinggi.
"Seonghwa Hyung ada apa?" Soal jongho. Jongho hanya melihat anaknya yang berada di dalam dakapan(?) Seonghwa.
"Kasihan aku tengok Ji-Eun apa kata kau bagi hyerin jaga lagi pun dua bulan buat apa pun dekat rumah kau pun tahu lah kan aku dengan dia belum ada rezeki. Sebelum kau pergi kerja kau hantar lepas kerja ambik lah"
"tak susah kan kau ke Hyung? Budak ni banyak ragam hyung nanti susah kan hyerin pulak ."
"Habis kau nak jaga ke? Dengan kerja kau yang berlambak lagi ni. Aku tengok kau pun dah tak terurus."
"Hmm nanti lah aku fikir"
"kau ni an-dah bagus aku nak tolong kau jagakan anak kau Ji-Eun tu kat Hyerin, tak payah lah nak fikir panjang pasal tu.. Lagi stres kalau kau fikir pasal kerja"

Jongho terdiam. Ada betulnya jugak kata Seonghwa tu. Akhirnya dia memutuskan untuk bersetuju dengan cadangan Hwa untuk jaga anak dia.

"Baik kalau itu kau nak, aku setuju"

🌹TBC🌹


ANDA INGINKAN MENGASUH CHOI JONGHO? JANGAN RISAU SAYA SEDIA MENJAGA ANAK KITA *WINK*

For you. {C J} Where stories live. Discover now