0.5

41 8 17
                                    

Sila veto anak anaks

WARNING : BUTTERFLY EFFECTS!!! + CLICHE 

"Sayang~"

Eh.

"Opocot mak kau terbang!"

"HAHAHAH comel nya isteri abang melatah" Seonghwa mencubit manja pipi isterinya.

Hyejin pukul bahu suaminya dengan kuat.

"Ouch! Sakitlah sayang!"

"Tau sakit. Sakit lagi kena melatah tau abang!"

Seonghwa ketawa besar melihat muka cemberut isterinya. Alololo comel.

"Dah lah nak merajuk dengan Hwa!"

"Alah sayang! Jangan merajuk" Seonghwa memuncungkan bibirnya.

"Hwa ada benda nak bagitahu"

"Apa dia, abang?" masih dengan nada merajuk.

Seonghwa ketawa kecil. "Bagi kisseu dulu, nanti abang bagitahu"

Eh? Tiba abah ni nak mintak kiss ni apahal? Abah nak menghempuk tu.

"Tak naklah!" bantah isteri Seonghwa

"Alah kejap je sayang" Seonghwa smirk.

"Tak. Nak"

"Okay kalau tak nak .... Abang aum sayang malam ni nak?" Seonghwa bisik di telinga isterinya. Pipi isterinya dari awal sudah memerah.

Seonghwa melihat isterinya malu lalu ketawa kecil. Ayokk cepat betul dia malu.

Terus pipi Seonghwa dicium sekilas. Seonghwa memuncungkan bibirnya. Bukan itu yang dia nak!

" Bukan pipi.. nak ni" Seonghwa tunjuk bibirnya. Mata isterinya membulat.

Weh maafkan author HAHAHAHAHAH salahkan @Byungderland

sweet sangat ke?

"Kalau tak buat sekarang, abang aum nak?" dengan nada seksi Seonghwa soal pada isterinya.

Hyejin menggigit bibirnya.

"Abang, sayang nak pergi tandas kejap"

Seonghwa smirk. Lalu lengan isterinya dipaut. Terus Seonghwa menarik isterinya dalam dakapannya.

"Nak pergi tandas bagi kisseu dulu sayang" Seonghwa berkata dengan menatap mata isterinya lebih dalam.

Isteri Seonghwa sudab ragu ragu untuk kiss suaminya di bahagian 'itu'.

Seonghwa mula memuncungkan bibirnya. Hyejin yang melihat bibir suaminya memuncung, perlahan-lahan bibirnya didekatkan di bibir Seonghwa.

.

.

.

*Cup! *

Bibir Seonghwa sudah ditindah sekilas. Pelukan masih tidak dilepaskan. Hyejin meleraikan ciuman tersebut.

Seonghwa buat muka tak puas hati. Ish!

"Kejapnya sayang-"

"Dah la byuntaeee!!! Eee!!" terus hyejin melepaskan dirinya dari pelukan Seonghwa. Jika dia berada di situ lama-lama Seonghwa pulak yang minta lebih.

🌹 TBC🌹

Maafkanlah seketul manusia disini. HSHSSHSHHHSSH.

Jom hempuk abah ramai ramai .

For you. {C J} Where stories live. Discover now