Ik heb besloten om tog verder te schrijven. Ik vond het heel tof dat er mensen zijn die hebben gevote of comments gegeven. Er zijn ook mensen die het gewoon gelezen hebben. Dat vond ik ook al tof! Dus dankuwel allemaal! XXX PS: Je kan bij elk hoofdstuk nu ook foto's vinden van de personages (de namen staan erbij) Ik persoonlijk vindt het wel leuk om te weten hoe een persoon eruit ziet. Ik heb er veel werk ingstoken dus het zou leuk zijn als je even keek. Nog niet alle personages hebben een foto maar dat komt in de volgende hoofdstukken! PS PS: Nu lijkt het verhaal heel cliché maar het moet nog op gang komen dus ik hoop dat je het tog blijft lezen. :) BEDANKT!!!
-------------------------------------------------------------------------
Nu is het zondag, dat is mijn rustdag. Ik word wakker op door mijn irritante sms-toon natuurlijk niet door een wekker, wie zet er dan ook een wekker op zondag? Ik neem dus mijn gsm en lees het bericht. Ik wist al van wie het was.... Céline.
Vandaag gaat ze naar een restaurant samen met haar nieuwe buren. Ze is super enthousiast dat begrijp ik wel. Ik stuur nog snel iets terug en besluit daarna maar ook om echt op te staan. Voor de eerste keer in heel mijn leven heb ik geen honger. Ik neem een groot glas water en drink het op.
Dan ga ik naar Jill haar kamer. 'Gaan we vanavond een film zien samen?' vraag ik aan haar. 'Oh sorry zusie maar ik heb al afgesproken met Nate...' 'Okay dat begrijp ik en naar waar gaan jullie?' vraag ik benieuwd. 'Ik ga zijn ouders ontmoeten.' antwoordt ze een beetje zenuwachtig. 'Spannend!' zeg ik dan om haar nog zenuwachtiger te maken. 'Ja!!!' zegt ze dan alsof ze kwaad is. 'Ik ga me douchen' zegt ze en ik knik.om 20u: Jill is al lang vertrokken naar Nate en ik zit wat op mijn gsm. Dan krijg ik een bericht van Céline. 'Oh Zoey de jongens zijn zo knap! Het meisje vat ook wel mee... Eigenlijk niet maar ja, ze is echt irritant! Maar de jongens, volgens mij ben ik in de hemel! Ze zijn ook echt fantastisch!'. Ik ben blij voor haar en ik stuur dan een super enthousiast bericht.
Nadat we nog wat hebben gesms't, kijk ik nog wat tv op mijn kamer. Daarna val ik langzaam in slaap.
De volgende ochtend: Ik word wakker en ik val terug in slaap. Twee uurtjes later wordt ik terug wakker, ik kijk op mijn gsm en ik zie dat het 10u is. Ik sta op en ik ga naar de badkamer. Ik douch me en kleed me daarna aan. Ik doe een geel kleedje aan want het wordt vandaag goed weer. Ik ga naar beneden en neem er wat te eten. Jill zit ook aan tafel en ik vraag: 'Hoe was het gisteren?'. 'Heel goed maar ik had je nog niet vertelt dat Nate eigenlijk niet van België maar van Amerika komt. Zijn ouders waren nu op bezoek hier en vanavond vertrekken ze weer.' 'Wooow, dat heb je goed gedaan zuster...een Amerikaan! En waar wonen ze ergens?' zeg ik super blij. 'In New York!!!' zegt Jill super gelukkig. 'O jij gelukzak! Heeft Nate toevallig nog een jongere broer?' 'Hahaha nee zusie sorry...' zegt ze. We eten samen verder en Jill vertelt nog meer over de ouders van Nate. Nadat we klaar zijn met ontbijten ga ik naar boven en zie ik op mijn gsm. Nick heeft een sms'je naar me gestuurd. Ik lees het, hij vraagt of ik langs wil komen vandaag. Ik zeg dat ik kom en dat ik er binnen een uurtje zal staan. Ik neem mijn zak bij elkaar en steek erin wat ik nodig heb.
een halfuurtje later: Ik neem mijn fiets en fiets naar Nick zijn huis. Ik fiets langs het huis van Céline. Ze is niet thuis omdat ze met heel haar familie op familieweekend is. Dan zie ik het huis van de buren. Plots val ik af mijn fiets van verbasing. Ik val recht op mijn hoofd op de weg. Wanneer ik mijn ogen open doe kijk ik weer in diezelfde glinsterde, felblauwe ogen. Deze ogen herken ik van ergens... Het zijn de ogen van JUSTIN! Dan zie ik dat er hand naar me uitgestoken wordt. 'Uh Zoey was het niet?' zegt Justin, of ik denk tog dat hij het is. 'Ja' mompel ik als een echte kluns maar dan ook echt als een echte dikke kluns. 'Hahaha oke moet ik je rechtrekken of...?' lacht hij dan. Ow ja zijn hand had hij nog altijd voor me om mij recht te trekken. Ik neem zijn hand, ze voelen zo goddelijk aan. Nu begrijp ik dat Céline denkt dat hij uit de hemel komt. Hij trekt me recht en dan vraagt hij: 'Gaat het want je was nogal hard gevallen?'. 'Oh ja hoor bedankt' mompel ik dan weer als een sukkel. 'Jij bent tog dat meisje van op de kermis? Nog eens sorry daarvoor.' 'Geeft niet, ik wou je toevoegen op Facebook maar ik vond je niet.' zeg ik. 'Ik jou ook! Maar er zijn veel Zoey's dus ik vond je niet. Dus wat is je achternaam? Dan kan ik je direct toevoegen.' zegt hij dan met een lichte grijns op zijn gezicht. 'Oh jah Verboes, Zoey Verboes.' zeg ik geheimzinnig. Dan zegt hij: 'Ik heet Dallas, Justin Dallas. zegt hij op dezelfde geheimzinnige manier als ik. Samen schieten we in de lach. Hij neemt zijn gsm en vraagt mijn nummer. Natuurlijk geef ik hem die en ik krijg die van hem. Ik zie dat hij daarna me een vriendschap verzoek stuurt. Ik zie ineens hoe laat het is en ik zeg dat ik moet gaan. 'Het was een genoegen je te leren kennen meneer Dallas.' 'Jou ook mevrouw Verboes! Ik kruip terug heel onhandig op mijn fiets en hij zwaait me als een echte heer uit. Ik was zo bij, ik had Justin terug gezien en hij is grappig, leuk, gewoon perfect. Waarschijnlijk heeft hij ook zijn slechte kanten maar die hoef ik niet snel te kennen. Een paar straten verder staat het huis van Nick. Hij had een heel groot huis met een zwembad. Ik bel aan en hij doet open. Hij lacht als hij me ziet en ik ga samen met hem naar binnen. Er waren nog een paar vrienden van school en ook en ook nog een paar meisjes.
Drie uurtjes later had ik al veel nieuwe mensen leren kennen. We hebben ook gezwommen in het zwembad. Ik ging vertrekken dus ik zeg iedreen gedag. Ik neem mijn fiets weer en fiets naar huis. Thuis aangekomen ga ik op de zetel zitten en ga op mijn Facebook. Ik zie dat ik een vriendchapverzoek heb en ik accepteer het want ja het was van Justin. Ik ben terug helemaal in de hemel als ik zijn naam zeg. Ik begin heel zijn profiel door te gaan. Je kent dat wel alle foto's bekijken. Op zijn tijdlijn kijken of veel meisjes er iets hebben opgezet. Dan als dat zo is even kijken naar het profiel van het meisje. Ja dat was ik dus aan het doen. Nadat ik klaar was met heel zijn profiel te bekijken, zie ik dat ik een bericht heb. Ik voel me terug helmaal goed want ja hoor het is een sms'je van Justin. Hij: Hey, niet te veel pijn meer? ;) ik: Nee hoor, bedankt dat je het vraagt Mijnheer. ;) hij: Dat is goed mevrouw Verboes, ik maakte me al een beetje zorgen. :) Schattig denk ik bij mezelf. Ik stuur daarna terug: Oh zo lief! ;) hij: Wil je misschien is een keer lanskomen dan kan ik je wat beter leren kennen? :) ik: Oh jah dat zou ik wel fijn vinden meneer Dallas. hij: Kan je morgen? ik: Sorry stomme familieuitstap, kan je misschien overmorgen? hij: Ja sgoed! :) Weet je me wonen? ik: Ja ik denk het huis waar ik ben voorgevallen? ;) hij: Oh ja dat is waar :) maar ik moet gaan eten :( ik zie je nog eens mevrouw! ik: Ik jou ook meneer! Dat was het einde van ons gesprek. Ik ben echt gelukkig, hij is echt leuk. Dan ga ik naar de keukentafel dat er een briefje ligt. 'Je vader is vertrokken naar Keulen om te gaan werken en ik heb een late vergadering. Jill heeft aan mij laten weten dat ze ook niet thuis komt omdat ze samen met Emily, Nate en Alec uitgaat. Ze blijft daarna bij Emily. Hopelijk vind je het niet erg! Kusjes van ons allen!XXX'
Joepie weer alleen zeg ik nep enthousiast. Dat is dus het nadeel van een grote zus en ouders die niet zo veel aan hun kinderen denken. Ik zal het dan maar zelf gezellig maken. Ik neem een groot warm deken en besluit om een marathon van de Hunger Games te houden. Eerst de één dan de twee en daarna de drie. Ik maak popcorn en daarna leg ik me goed en begin te kijken.
JE LEEST
The boy with the blue eyes
RomanceDit verhaal gaat over een meisje Zoey. Ze heeft lang blond haar en is best wel groot. Het is eindelijk vakantie. Één van haar beste vriendinnen krijgt nieuwe buren. Er is elk jaar in het begin van de vakantie een Kermis. Daar gaan Zoey en haar vrien...