-Здравейте.- казах и седнах. Всички ме гледаха.
-Защо мълчим?- пита Лев.(момчето, с което говорих по телефона).Всички го погледнах ме и се засмяхме.
-Време е да кажеш защо отново се сети за нас.- каза Майки.
-Скъсах с гаджето.- казах безчувствено.- Той е човека отказал ме от наркотиците и си помислих, че като той вече не е в живота ми, трябва да върна вас.
-Ясно.- каза Пламена(бившата ми най- добра приятелка)- Предполагам, че след като се върна с теб отново ще се сближим?
-Разбира се!- станах и я прегърнах- Липсваше ми.- прошепнах в ухото й.
-Аре стига сте се натискали!-засмя се Мейсън.
-Млъквай!- казах злобно и си седнах на мястото.- Такаа... Сега какво ще правим?
Лев извади пликче.
-Нека видим дали още шмъркаш като преди.- каза и м подаде пликчето и карта.
Разпределих бялото в права линия помощта на картата, запуших едната си ноздра, наведох се и го изшмърках.
-Как е?- пита Пламена.
-Като преди.- казах леко замаяна.- Време е да се забавляваме!- извиках.
-Да!- всички след мен.
Дали това, което правя е грешно? Май не. Или да. Не знам. Струва си да опитам. Какво може да се обърка.
Да, Ноен ми липсва, но това е начина да го забравя. Той сигурно сега се чука с някоя. А аз се дрогирам. Приятно, забавно и увличащо е.
Една ръка даваща ми водка ме измъкна от мислите. Погледнах нагоре и видях Лев, който ми се усмихва.
-Добре дошла, отново.- каза и се наведе.
Да го целуна ли? Преди си бяхме приятели с привилегии. Дали още иска да сме такива? А дали... Целуна ме. Разбира се отвърнах. Ох, устните му са толкова меки и плътни. Вдигна ме непрекъсваики целувката. По инерция увих крака около кръста му. Той седна на мястото, на което аз бях до преди малко. Краката ми висяха от двете му страни. За момент прекъсна целувката и прошепна в ухото ми:
-Липсваше ми.- и целуна малко под ухото ми.
__________________
На сутринта се събудих в апартамента на Лев. Взех си телефона, за да погледна колко е часа. 13:30... 35 пропуснати от Джон.Думи- 344
With love-Thegirlwhoaddicted
VOUS LISEZ
Brother's bestfriend
Roman pour AdolescentsМисля, че заглавието си казва за какво ще е, но пак малко разяснение. Момичето Грейси Радклиф живее нормален живот, докато съседи не им стават семейни приятели, в което семейство е най- добрият приятел на брат ѝ. Къса с гаджето си и тръгва по лош п...