3. Bölüm

38 2 3
                                    

Revirden çıktıklarında GK, GB'nin yüzüne bile bakmadan kaçmaya çalıştı. Ama güçlü bir adam olan GB onu kolundan tuttu "Neden kaçıyorsun?". GK "Bırak kolumu". GK'nin soğuk sesi GB'yi şaşırtmıştı, "Ne?" dedi. Hayatında kimse tarafından reddedilmemişti. GK, GB'ye sülalesini sikecek gibi baktı. Bunun şokunda olan GB, GK'nin kolunu bırakma hatasında bulundu. *ŞAAKK* GK, GB'ye attığı tokattan tatmin bir şekilde oradan ayrıldı.

                      -AYNI GÜNÜN AKŞAMI-
"Bunca yıldan ve yaptıklarından sonra ne cüretle..." Tsundere GK hala söyleniyordu. Arkadaşlarıyla kaçak çay içmeye gitmek için hazırlanıyordu. Ayakkabılarını giydi ve çıktı ama unuttuğu bir şey vardı.
Arkadaşları onu buluşacakları yerde bekliyordu. "Sonunda geldin GK, beklemekten ağaç olduk amk!"
GK arkadaki tabelaya baktın "Anskim". Arkadaşlarının zoruyla Gay Bar'a girdi.
———————————————————————————

GK çok sinirliydi ve bir köşede oturup arkadaşlarını beklemeye başladı. Yanına doğru gelen adamın farkında değildi "Neden tek başına oturuyorsun güzelim?". GK umursamadı, adam onu rahatsız etmeye devam etti. Adamın pala bıyıkları ona birini hatırlatıyordu. Artık dayanamayan GK arkadaşlarına görüşürüz bile demeden orayı terk etti. Çıkarken çalışanlara o gece barda içilen tüm içkileri arkadaşlarının ödeyeceğini söylemeyi unutmadı. "Bunu hakettiler..."

Biraz sarhoş olmuştu, önüne bakmıyordu. Bardan çıktığı gibi birine çarptı. "Önüne baksana!" Dedi GK, kafasını kaldırıp çarptığı kişiye baktı. "Huh?" GB'yi gördüğünü o kadar şaşırmıştı ki rüya gördüğünü sandı, biraz da alkolün etkisiyle ona sarıldı. GB onu itti, "BURDA NE İŞİN VAR SENİN? KENDİNE SEVGİLİ BULDUN MU BARİ?!?!". "Ne dion lan...?" Karşısındakinin GB olduğunu fark edince GK sinirlendi, "ASIL SEN NİYE BURDASIN HA? BENİ MAHVETTİKTEN SONRA BURALARDA MI EĞLENCE ARIYORSUN?!?" öfkeyle bağırdı. GK'nin gözleri dolmaya başlamıştı. GB'nin boğazına bir yumru oturmuştu sanki. Bir an nefesi kesildi ve karşısındaki güzelin yüz ifadesi onun kalbini paramparça etti. Birbirlerinin yüzlerine bakakalmışken Gay Bar'daki pala bıyıklı adam sarhoş bi şekilde yanlarına gelmeye başladı. "Sen kimsin amk? Bırak bu güzeli ben kaptım." dedi adam gülerek. Bu lafları duyan GB kafasını yavaşça adama çevirdi. Gözleri öfkeden alev alevdi. Sonra adamın belasını skti. Sarhoşluktan başı dönen GK olayları çok anlayamamıştı. "Arabaya bin." diye tısladı GB. Arkasındaki arabayı işaret etti. "Hayır senin arabana binm-" GK sözünü bitiremeden GB onu arabanın içine itti.
"Hadi gidiyoruz." GK çoktan arka koltukta sızmıştı. "Peki..." GB, GK'nin evinin yerini bildiği için sorun yaşamadan yolunu buldu. GK'yi kucağına alıp eve taşıdı, kapının anahtarını aramaya başladı ama GK anahtarı yanına almayı unutmuştu

Gunceli'de Aşk Başkadır😈 [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin