on bir - son

741 59 47
                                    

1 Ay sonra

1 aydır Seungmin berbat haldeydi. Madde kullanıyordu benim yüzümden.

O şimdi öldü. Benim yüzümden.

Ben şimdi benim için ölen çocuğun cenazesindeyim. Kendimi suçlu hissediyorum. Keşke karşısına çıkmasaydım. Lanet olsun, kendimi katil gibi hissediyorum.

Cenazede sadece uzaktan yakınlarının ağlamasını izledim. Yaklaşmaya cesaret edemedim.

Yanıma biri yaklaşmaya başladı, gerildim.

Gözleri ağlamaktan şişmiş ve kızarmıştı. Göz yaşlarını sildi.

"Bunu Seungmin'in odasında buldum. Ben abisiyim. Üstünde adın yazıyor. Hiç açmadım. Sanırım sana vermem gerekiyor."

Elindeki zarfı bana uzattı. Zarfı aldım. Yeniden göz yaşlarına boğularak mezarın başına gitti.

Kalbim deli gibi atıyordu.

Birkaç tane göz yaşı düküldü yanaklarımdan.

Zarfı açtım. Okumaya başladım.

"Şuan muhtemelen neden öldüğümü merak ediyorsun. Biliyorsun ki seni unutmak için madde kullanmaya başlamıştım. Son zamanlarda kafam yerinde değil ve ne yapacağım belli olmuyor. Zaten bunu okuyorsan çoktan intihar etmişimdir bile.

Evet uyuşturucu yüzünden intihar ettim, uyuşturucu sağlığımı bozduğu için ölmedim.

Seni ben çok sevdim, karşılık beklememe rağmen nefret aldım karşılığında. Minho-ah, tapılası bir güzelliğin var. Yuna çok şanslı bir kız. Onu gerçekten kıskanıyorum. Mutluluk dilemekten başka bişey yapamam, umarım Yuna ile mutlu olursunuz.

Sen sakın arkamdan üzülme:

"Ben bi bok değilim.
Ben ang değilim.
Bir öfkeli adam, bir kurşun,
Ve ölür giderim."

O yüzden üzülme. Hiç değerli veya önemli değildim. Sende böyle diyordun.?

Gözümün içine bakarak sevmiyorum diyorsun, canımı yakıyorsun, sonrada;

"Neden madde kullanıyorsun?"

Diye soruyorsun. Neden sence? Cevap çok açık değil mi?

Neden öldüğümü sorguluyorsun, ama cevabı sende çok iyi biliyorsun;

Çünkü sen, beni sevmedin..

Benden Sana Sevgilerimle, Kim Seungmin."

-----------------------
Her fic mutlu sonla bitmez bitches. Canım Seungmin'imizi kaybettik hüzün. Minho Allah sana akıl fikir versin. Neyse mujk bitches. Yeni fav kelimem bitches.

You Didn't Love Me || 2minHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin