Érzelmek

217 7 1
                                    

-Még nincs vége. -súgta fülembe.

Miközben légzésünk normális tempóra váltott, folyamatosan simogattuk egymást ugyanabban a pózban. Baszki, de így tudnék maradni örökké. Az érzés hogy minden porcikája hozzám ér, szó szerint, ahogy a levegőt veszi a fülem mellett, közben apró puszikat nyomva fülemre és nyakamra..fuu, nem tudom meddig bírom türtőztetni magam.

-Szóval azt mondtad hogy az érzelmeidre fókuszálsz..-kezdte el mondatát..-akkor most megmutatom, milyen mikor én fúkuszálok az érzelmeimre.

Majd lassan megmozdult bennem, kivette, majd újra be, közben nyelvével egyik mellbimbómat izgatta, míg egyik kezével másik mellbimbómat kényeztette. Mondanom sem kell hogy az érzés kibaszott jó volt. Először csinálja, de annyira jól hogy menten eltudnék élvezni tőle.

-Kookh..neeh..elh...elmegyek ígyh..-nyögtem ki a szavakat, máshogy nem ment.

-Akkor elég jó lehetek ha ennyitől elmész..-mondta a maga egoista módján.

Ekkor úgy döntöttem most én jövök. Fordítottam helyzetünkön és én kerültem felülre, amin meg is lepődött.

-Mi a? Csak nem?- kérdezte szemöldök huzogatva.

-Csak de és kuss.-ütöttem mellkason játékosan.

Lassan ráhajoltam ajkaira, amit viszonzott is. Egy idő után elengedtem állam, így bejutást engedtem nyelvének, ami szerintem már az elején is várt. Baszki, milyen kurva jól tud csókolni. A csókjától el tudnék menni bármikor, bárhol. 

Szépen lassan haladtam lefele, apróbb csókokat hagyva mindenhol, majd farkához értem. Lassan megnyaltam makkját, mire egy sóhaj hagyta el száját. Majd szépen lassan bekaptam és szopni kezdtem, mire hangos nyögések töltötték be a szobát. Tempómat egyre gyorsabbra váltottam, így nyögései is sürüsödtek és hangosodtak.

-Chimh...ígyh..elh.elfogok menni..-nyögte ki.

-Akkor megdugsz végre újra?-néztem fel rá, miközben még farkánál voltam.

Szó nélkül felhúzott magához és tapadt ajkaimra, közben bepozízionált, majd egy határozott lökéssel már bennem is volt, aminek hatására belenyögtünk a csókba.

-Ahh.olyan szűk és forró vagy..imádlak..-na ekkor szólta el ő is magát..azt hiszem.

Szemeim egyből kipattantak és szemeibe néztem, közben végig mozgott bennem, nem állt meg.

-Mi--mit mondtál?

-Hogy imádlak...-nyögte..

-Ezt hogy értedh?

-Pontosan úgy ahogy te gondoltad az érzelemre támaszkodást a lovagolásnál..

Nem kellett több, felhúztam hogy üljön ő is, majd megcsókoltam. Egyszerűen nem tudtam mit válaszolni, hiszen közben egyre gyorsabban dugott, ami egyre több nyögést hozott ki belőlem. Majd egy lökésnél eltalálta a lényeget, ahol olyat sikítottam, mint eddig soha.

-Megvagy, innen nem engedlek élvezet nélkül..-mondta majd újra megcsókolt.

Egyre gyorsabban dugott, közben folyamatosan prosztatámat érte, de a csókjainknak hála nyögéseink hallkabban voltak, mert amúgy még a szomszéd ország is hallotta volna.

-Elfogok mennih...-nyögte fülembe.

-Menjünk el együtth.--nyögtem én is fülébe.

Pár lökés után én hasára élveztem, ő pedig belém. Lassan kihúzódott, majd lejjebb csúszva lenyalta nedvemet hasamról, amitől olyan piros lettem mint a paradicsom.

-Ne mááár..-takartam el arcomat.

-Pedig finom vagy..-felém hajolt és elvette kezemet arcom elől.

Szemeink egymást fürkészték, majd megcsókolt, de ez a csók ezúttal érzelmes és törődő volt. Levegőhiány miatt elváltunk, majd mellém feküdt, én pedig mellkasára.

-Kook?

-Igen Chim?

-Amit mondtál..tényleg komolyan gondolod? Vagy tényleg úgy érted ahogy én?

-Hogy tényleg többet érzek-e irántad? Hogy tényleg szeretlek-e? A válaszom igen..tényleg szeretlek, mióta megláttalak..-itt elállt a lélegzetem.

Csak felnéztem szemeibe, amik őszinteséget tükröztek és szerelmet. El sem hiszem hogy ez megtörténik. Igen, régóta oda voltam érte, de nem gondoltam volna hogy ő is így érez.

-Én is szeretlek Jungkook..-suttogtam majd ajkaira adtam egy puszit.

Persze ami átfordult szenvedélyes csókba, de tovább nem mentünk, mert mindketten fáradtak voltunk már. Így csak letusoltunk, majd kényelembe helyeztük magunkat az alváshoz.

-Jó éjszakát Chim.-mondta Kook a hátam mögül.

-Jó éjszakát Kook.- válaszoltam, majd éreztem hogy megpuszil.

Ezután 1 perc se kellett és már aludtam is.

More than brotherWhere stories live. Discover now