A Gyönyőr kapuja

225 10 0
                                    

-
-Dugj meg kérlek..-már lihegve kértem tőle, miközben ujjaival pumpált egyre gyorsabban.

-Ahogy szeretnéd..-majd ajkaimra tapadt és közben bejáratomhoz helyezte magát.

-Készen állsz?-kérdezte kicsit aggódva rám nézve. Pontosan tudtam hogy miért kérdezi.

-Igenh, kérlekh..magambanh szeretnélekh éreznih..-nem érdekelt a következmény, amíg nem tudják nincs baj.

Majd ahogy lassan belém hatolt felnyögtem a kissé fájdalmas de mégis izgató érzésre.

-Kibaszott nagy vagy..-nyögtem ajkaiba.

-Szólj ha mehet..-mondta majd megcsókolt.

De olyan szenvedéllyel és érzelemmel, hogy nem tudtam visszafogni magam és löktem csípőmön egyet hogy tudja mehet. Nem kellett neki több és egyre gyorsabban kezdett mozogni, közben nyakamat szívta ami még jobban rátett az élvezetre.

-Lovagolj meg, Chim.-Súgta erotikusan a fülembe.

Majd fordított rajtunk és én kerültem felülre, így teljes rálátást nyertem Kookra és a tökéletes kockáira. Bassza meg de jól néz ki.

Majd újra beleültem farkába, amibe mindketten belenyögtünk és elkezdtem egyre gyorsabban mozogni rajta.

-Ahw...kurvajó vagyh Chim...honnan tanultad?-mondta két nyögés között.

-Sehonnan, csak az érzelmeimre támaszkodom..-itt szóltam el magam.

Kook szemei kippantak és egyenesen a szemeimbe nézett. Majd felült, de még bennem volt és megcsókolt, de olyan szenvedélyesen és olyan érzelemmel, amit nem tudtam hova tenni.

Egyre gyorsabban kezdett el dugni, s közben elérte a prosztatámat is aminél felsikítottam.

-Szóval megtaláltam a gyengepontodat,hmm?-kérdezte ajkaimba suttogva.

-Hmm..-ennyit bírtam kinyögni.

Egyre gyorsított a tempóján, ami mindkettőnket a gyönyőr felé hajszolt, nyögéseink, sóhajaink egyre hangosabbak lettek, még a szomszéd is irigyelné.

-K-kook--én mindh-mindjárth-elh-elh--elmegyek..

-Menjünk el együtthh.--lihegte ajkaimba.

Megcsókolt, nyelvei erőszakosan utat törtek, amit nem bántam ebben a helyzetben és vad táncot jártak. Egyre vadabb tempót diktát, majd végül nagy nyögés közepette hasára élveztem, ő meg belém, majd fáradtan hulltam karjaiba, miközben még bennem volt.

-Még nincs vége.-súgta fülembe.

More than brotherDonde viven las historias. Descúbrelo ahora