Diğer fic i bitirmeden yenisine başladım...
Louis
Harry
Louis pov
Saat akşam 9:32'ydi. Zayn'nin evinden çıkmış evime gidiyordum. Karanlık orman da hızlı adımlarla ilerliyordum. Çocukluğum hep buralarda geçtiği için çok fazla korkmuyordum. Ta ki arkamdan dal kırılma sesi gelene kadar.
- kim var orada?
Diye bağırdım. Bir süre durdum. Daha sonra geri yoluma döndüm. Bir kaç adım sonra arkamda bir hareketlilik hissettim. Hızlıca arkamı döndüm.
- her kimsen sonun iyi olmıycak.
Karanlığın içinden bir ses duyuldu.
- Gerçekten beni çok korkuttun Tomlinson.
'Ah Tanrı aşkına akşam akşam bi de bununla mı uğraşıcam?' Diye geçirdim içimden .
- sen beni mi takip ediyorsun sapık Styles?
Diye sordum o bana doğru adımlarken. Bir kaç adım ötemde durup konuştu.
- evet sana aşkımdan ölüyorum.
Dedi sahte bir tonda. Derin bir nefes alıp konuştum.
- ne istiyorsun?
- hiçbir şey. Annemler sizdeymiş oraya gidiyordum.
- peki
Diyip yoluma devam ettim. Onun arkamdan geldiğini biliyordum.
Doğduğumdan beri burada yaşardık aynı şekilde Harry ve Ailesi de. Dedem öldükten sonra babam baş alfa olmuştu. Küçüklüğümden beri Harry ile asla anlaşamazdık. Styles ailesi ile ailem yakın arkadaşlardı. Birbirimizden haz etmesekte devamlı bir araya gelirdik.
- sen niye bu saatte ormandasın?
Dedi arkamda ki ses.
- sana ne
- orman bu saatte tehlikeli olur diye demiştim ama sen bilirsin.
Sessizlik eşliğinde eve varmıştık. Anahtarla eve girdiğimiz de içeriden sesleri duyabiliyorduk. O sırada mutfaktan annem ve bayan styles çıktı.
- hoşgeldiniz.
- hoşbulduk anne.
Daha sonra salona gittiğimde babam ve bay styles hararetli bir şekilde bişey konuşuyorlardı.Lottie Harry'nin ablası Gemma ile oturmuş sohbet ediyorlardı. Biz Harry ile ne kadar anlaşamıyorsak onlarda birbirlerini o kadar seviyorlardı.İlerleyip ikili koltuğa oturdum. Harry de karşısına oturmuştu.
Yaklaşık 25 dakikadır salonda bay Styles ve babamın konuşmalarını dinliyordum. Artık çok sıkılmıştım. Çaktırmadan ayağa kalkıp bahçeye çıktım. Çok güzel bir Haziran akşamıydı. Sadece hafif rüzgar ve çırçır böceklerinin sesi duyuluyordu.
- sende sıkıldın dimi?
Harry gelip salıncakta yanıma oturmuştu.
- evet
- ilk defa bir konu da aynı düşünceye sahibiz.
İkimizde kıkırdadık. Daha sonra sessizce etrafı dinleyerek oturduk. Yaklaşık 15 dakika sonra bayan Styles bahçeye geldi.
- Harry hadi tatlım gidiyoruz.
- peki anne.
- görüşürüz Louis.
- görüşürüz bayan Styles.
Styleslar gittikten sonra odama çıkıp kendimi direkt yatağa attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We are not soulmates or we are / l.s ABO
WerewolfLouis bir omega. Harry'de sürüde ki alfalardan biri. Louis ve Harry küçüklüklerinden beri asla birbirleri ile anlaşamazlar. Ta ki Harry rüyasında bir çift okyanus mavisi gözler görene kadar... Louis! 20 Omega Harry! 20 Alfa