ibu tiri 2

30.2K 123 2
                                    

tanpa berlengah lagi aku pun mula cium bibirnya yang tebal itu, pada awalnya tiada sebarang respon dari mak tiri aku aku terus cium dan menjilat bibirnya. mak tiri aku mula membuka sikit demi sedikit mulut nya hingga aku mampu memasukkan lidahku kedalam mulut nyaa. kami berciuman selama 5 minit dan cukup untuk merangsang nafsu mak tiri aku.
selepas puas berciuman aku selak tudung mak tiri aku dan aku kucup berkali2 di bahagian leher, dan dada serta aku jilat2 telinga nya. mak tiri aku mula merengek manja " ahhhhhhh...." aku masukkan tangan ke dalam baju kurung mak tiri aku dan aku meramas ke dua belah tetek mak tiri yang besar dan layut tu. aku meramas dengan sepenuh hati dan dengan penuh rasa nafsu. mak tiri aku semakin kuat merengek dan menyatakan ianya sedap. aku cuma suruh mak tiri aku ni bukak coli je, baju tak payah sebab aku nak mantat dia dalam keadaan dia macam ni. buat aku lebih bernafsu. tersergam lah depan mata aku tetek mak tiri
aku shamsidah yang selama ini aku idam2 kan. kedua2 putingnya berwarna hitam gelap. tanpa membuang masa aku pun mula hisap tetek mak tiri aku. sebelah aku hisap sebelah lagi aku gentel pakai jari aku.. mak tiri aku mula mendengus manja sambil badan nya sedikit terangkat. aku hisap puas2, aku gentel2 puting tetek guna lidah aku.. kemudian aku gigit2 manja guna bibir aku dan aku seduttttt naik ke atass.. mak tiri aku juga merengek kuatt. aku pun mula turun kebawah, aku cium2 perut mak tiri aku. aku ramas2 perut dan lemak yang ada pada badan mak tiri aku. aku selak kain mak tiri aku dan ternyata mak tiri aku pakai spender warna putih, jelas kelihatan basah di bahagian buriknyaa... segera aku tanggalkan spendernya, semerbak bau burik mak tiri aku. aku bukak kangkang mak tiri aku luas2 dan sekali lagi tersergam depan muka aku burik mak tiri aku yang tembam,aku cium peha gebu tu kiri dan kanan.. " Amir nak buat apa nii sayanggg..? " dia tanya kat aku. aku hanya diam x pedulikan soalannya sambil aku cium pehanya dan sesekali aku gigit2 manja kat dua2 pelah pehanya. lepas dah puas aku cium peha mak tiri aku, aku gerakkan kepala aku menuju ke lubang burik dia. aku cium buriknya berkali2 dan mak tiri aku menahan kepala aku sambil cakap " amir nak buat apa ni nakk. umi takut lah, bapak kau pun x pernah buat macam ni kat umi. "
"betul ke bapak x pernah langsung jilat lubang burik umi ni.? so umi x pernah rasalah ya macam mana rasanya burik dijilat2..? " " ya amir umi x pernah tau pun macam mana dan selama ni umi sekali pun x pernah terpikir pun. "

Ibu TiriWhere stories live. Discover now