ibu tiri 5

23.3K 99 4
                                    

fuhhhh, sungguh erat kemutan yang aku rasa tuu...
kami sambung melakukan aksi yang sama utk beberapa minit memandangkan keadaan kereta yang sempit membuatkan aku x terfikir nak tukar ke aksi yang lain.. dan yang sebenarnya aku lebih suka aksi normal macam ni. mak tiri aku klimaks berkali2 dan aku dapat rasakan banyak air mani mak tiri aku terpancut2 keluar sampai basah seat kami. setelah hampir sejam kami bersama aku dah mula nak pancutkan air mani aku dek kerana aku rasa makin lama makin x sedap hati. aku ni bila insting aku rasa macam ada something wrong somewhere memang selalunya betullah, jarang2 salah... mengikut kiraan aku, mak tiri aku klimaks sebanyak 8 kali sepanjang kami bersama. aku bertahan sikit lagi sebab aku nak mak tiri aku klimaks lagi sekali buat yang terakhir kali sebab aku ada kejutan untuk dia.. hehehehe....
kejutan yang aku maksudkan ialah.....
lepas tak sampai beberapa saat mak tiri aku klimaks yang kali ke 8, aku terus sambung jolok lubang mak tiri aku laju2 dgn hentakkan yang kuat macam tadi dan mak tiri aku peluk aku lebih kuat daripada tadi sambil jerit " ahhhhhh amirrrrr dahhh amirrrr umi x tahan geliiiiii....ahhhhh dah dulu sayanggg.... amirrrrrr....ahhhhhh ahhhhhh ahhhhhh gelinya sayangggg sedapppppppp..... ahhhh umi tak tahan geli sgt sayanggggg.... " aku langsung x peduli dgn erekkan mak tiri aku waktu tu sebab aku sendiri pun dah mula rasa x tahan nak pancut air mani aku ni... mak tiri aku menjerit lebih kuat sesekali suara dia jadi beralun macam org baru nak mula nangis tu akibat x tertanggung nikmat geli yang aku bagi pada dia sebabkan dia baru je klimaks x sampai pun seminit yang lepas.. so aku peluk mak tiri aku se erat yang mungkin sambil aku cium bibir dia serakus rakusnya dan aku bisik kat telinga dia " umiiiii... saya nak sampai dah umiii... sedap sangat rasanya main burik umi ni... umi banyak air sayanggg..... " jolokkan batang aku semakin laju semakin x terurus dan mak tiri aku pulak dah terangkat habis badan dia, menggigil2 badan mak tiri aku. nafas pun dah tercungap2 mata semakin layu dgn biji mata hitam dah naik ke atas tandanya mak tiri aku akan mencapai nikmat " klimaks geli sedap "
masa tu aku betul2 rasa tak terkawal lagi dahh... dengan segala perasaan nafsu aku jolok mak tiri aku selaju2 nya... lebih laju daripada yang semua2 tadi ( lelaki bila dah nak klimaks kan. faham2 je lah.. haha ) ... aku gigit dan jilat bertuba2 leher n telinga mak tiri aku.. for the last moment yang amat menyeronokkan, air mani aku betul2 dah terasa di hujung kepala batang aku maka dengan seluruh tenaga aku himpunkan pada pinggang dan batang aku, aku terus benamkan batang aku sedalam2nya hingga aku boleh rasa dinding faraj mak tiri aku tu dan aku pun pancutkan sebanyak2 nya dan sepekat2nya air mani aku dalam lubang burik mak tiri aku sambil aku mengerang " AHHH AHHHHHHH UMIII.... AHHHHHHHH SEDAPNYA LUBANG BURIK KAU SHAMSIDAH.... AHHHH KEMUT KUAT LAGI SAYANGKU SHAMSIDAHHHH.... " di ikuti mak tiri aku pun mencapai " klimak geli sedap " dan kali ni dapat dengar dengan jelas bunyi percikan air mati mak tiri aku terpancut2 keluar. serius banyak gila air mak tiri aku mancut2 disertakan jeritan nikmat dari mak tiri aku " AAAHHHHHH...... AHHHHHHH AMIRRRRRR....... AHHHHHH PANCUT BANYAK2 LAGI SAYANG...... AHHHHHHH.... JANGAN BAGI SETITIK PUN AIR MANI AMIR TERCICIR MIRRRR...... "

Ibu TiriWhere stories live. Discover now