Ben evrime inanmazdım. Hayır şu evrenle ortaya atılan iddiadan söz etmiyorum, yıllar içinde olan değişimden söz ediyorum. Bana göre birinin değişip güzelleşmesi ya da yakışıklılaşması içinde bir potansiyel gerekirdi. Kiloludur, kilo verir ya da sivilcelidir, o sivilcelerden kurtulur falan. Böyle şeyler beklenilecek ve çokta şaşırılmayacak olaylardı. Mesela Chan'ın lisedeki en kilolu kişi olupta yıllar sonra karşıma kasları ve kıskanacağım derecede iyi olan fiziğiyle çıkışına şaşırmamıştım. İnsanlar buna evrim derdi ama ben demiyordum, sonuç olarak kilo vermişti.Öte yandan ise Hyunjin bu düşüncelerimi tekrar tartmam konusunda bana tokat hissiyatı verircesine bir değişim göstermişti ve bu oldukça sinir bozucuydu. Çünkü lisedeyken ağzına sıçmadığım kalan bir insana şu an ağzımın suyu aka aka bakmam kesinlikle ikiyüzlülüktü. Ama bakıyordum işte!
Hyunjin evrim geçirmişti. Hatta evrim demek ufak bile kalırdı, Hyunjin bizim haberimiz olmadan ölmüş ve başka bir bedende reenkarne olmuştu. Olayın tek mantıklı açıklaması buydu ve ben hayatımda hiçbir zaman yapmadığım bir şeyi -aslında her zaman yapıyorum- yapmış ve tükürdüğümü yalamıştım.
Bundan 8 yıl öncesine kadar sınıfta yüzüne bakmaya yeltenmediğim, hatta yüzünü görmemek için zaman zaman yüzüne mont fırlatıp zorbalayarak kapattığım turunçgil Hyunjin'den söz ediyordum. Kısa ve diken gibi kızıl saçları, sivilce ve yağ bezesi olduğunu düşündüğüm kabarıklarla dolu suratı, hantal fiziği, taktığı 7 numara kavanoz hipermetrop gözlükleri, sürekli soğuktan kurumuş olan çatlak dudakları ve 4 yıllık lise hayatı boyunca tek vasfı ders çalışıp dede gibi giyinmek olan Hwang Hyunjin'den!
Şimdi ise o Hwang Hyunjin, tüm mükemmelliyeti ve heybeti ile karşımdaki sandalyeye geçip oturmuş, bir saattir pilavını yerken masadakilerle sohbete dalmıştı.
Kader bazen aşırı kırıcıydı.
•••
Herkese selaaaammmm
Yayımdakilere yb yazma isteği olmayınca gelen yeni fic yazma perilerim sonucu Breaker'ı saldım gittiiiAçıkçası uzun zamandır yoğun kurgusu olmayan ve komedi yazabileceğim bir fic istiyordum (evet honeypie ı özledim arkadaşlar)
O yüzden bu fic sizi bolca eğlendirebilir umarımmm🥺
İsim önerisi için lixagi bebeğime teşekkür ediyorum bir saattir teaserı atmak için isim arıyordum çünkü ĞAMSAPSMAPSM
Oy verip yorum yapmayı unutmayın hepinizi öptüm bebeklerimmm💖
-Jedi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Breaker // HyunLix
FanfictionLiseden mezun olalı yıllar olan Felix, bir gün sınıf arkadaşları ile pilav günü yapmak için toplanır.