Siktiğimin tiktok'u yüzünden eksilere düşen moralimle nasıl boktan bir bölüm yazıyorum izleyin mucizeyi
~~~~~~~~~~
"Ne konuşucaz""Yediğin naneleri"
"Ne diyorsun ya"
"Ulan dangalak neyine senin uyuşturucu, ne gereği vardı? Mutlu olmak için mi aldın"
"Belki"
"Hadi ya, e gelseydin seni bi sikseydim daha mutlu olurdun köpek seni, birde belki diyor"
"Yemin ederim annem bu kadar başımı şişirmiyor of jeongin cidden"
"Kes, kapıya da yaslanma ayrılık klibi çekmiyoruz burda, ben duvar soğuk diye buraya yaslandım sen git yatağa falan otur"
"Ne anlatıyorsun ya"
"Sus anlat yeonjunla ne işin var, ne zamandan beri görüşüyorsunuz, kaç doz aldın, kendi isteğinle mi yoksa zorladı mı,
Ha bide şerefsiz parayla mı verdi ""Yo bedava"
"Bak bak salağa bak, ulan her bedava şeye atlamak zorunda misin, beleşçi kahpe seni"
"Teşekkürler bu güzel sevgi sözcüklerin için"
"Rica ederim her zaman ama önce sorularıma cevap ver sikerim belanı yavşak "
"Öyle yolda karşılaştık işte merhaba nasılsın naber falan"
"Köpek merhabadan yatağa nasıl geçti olay "
"Mutsuz görünüyorsun biraz eğlenmek ister misin dedi bende olur dedim"
"yazık kafana, lan kara cahil eğlencenin içeriğini sormak aklına gelmedi mi"
"Hayır, elimde çok hoşuna gidicek birşey var al bunu dedi verdi sonra evde bunlardan daha çok var istersen gel vereyim dedi sonra evine gittik"
"Gel gel anahtar deliğine bir yaklaş gelde bir yüzüne tüküreyim, seni beyinsiz seni, her şeye böyle inanırsan daha çok evlere eğlenceye gidersin "
"Napabilirim bilinçli yapmadım"
"Teşekkür ederim zahmet olmuş bilinçli yapsaydın birde neyse sikilmis götün davası olmaz zaten"
"Lan kalbimi kırıyorsun deme öyle"
"Kes belini kırmadığıma şükret, bak şimdi açıcam kapıyı kaçma girişiminde bulunursan keserim pipini"
"YA NASIL BİR HAYAL GÜCÜN FANTEZİ DÜNYAN VAR BARBAR ADAM tamam aç kaçmam merak etme hele o tehditten sonra asla"
~~~~~~~~~~~~~~
Slm hiç beğenmedim ama siz yinede ayıp olmasın diye oy verin teşekkürler iyi günler