Haide Russ,n-o pierde.Cum doamne iarta-ma mergea fetita asta asa de repede incat o pierdeai din vedere?Ă,doar nu credeati ca am sa o calc cu masina,nu? E prea evident si nu imi sta in fire. *imi sta in cabluri de fapt,dar shhh*
In sfarsit se oprise intr-un loc.Statea la bloc ce dragut,haide sa o surprind cu o vizita.-Hei Cindy,spun zambind.
-Buna,ne cunoastem?
-Da,din liceu.
-Tu esti?
-Daiana Vander
-Cat de mult te-ai schimbat!
-De parca tu ai ramas la fel!
-Nici nu te mai recunosc,pe bune.Mi-a fost asa de dor de tine de cand ai plecat in clasa a zecea!Mi-a fost greu sa imi fac o alta cea mai buna prietena!
-Si mie mi-a fost super greu sa ma acomodez in Germania,stii uniformele si toate chestiile alea pe care te obliga sa nu le spui nimanui.
-Dar cum m-ai gasit?
-Pai tocmai ce am venit acum o saptamana din Germania si am cam ras tot de prin casa si acum mergeam sa imi iau un meniu de la Regy's si te-am vazut pe tine pe strada,asta si faptul ca ai acelasi fund bombat ca acum 4 ani.
De unde stiu tot despre relatia lui Cindy cu Daiana? Cand esti ratata scolii nu vorbesti,dar auzi.
-Pot veni si eu?Adica oricum nu am ce face acasa si mna,daca nu te deranjeaza.
-Pai acum doar ma duceam sa imi fac aprovizionarea,dar poti veni mai tarziu pe la mine,merg la cumparaturi pentru diseara
-Ce-i diseara?
-Pe bune?Chiar nu stii?spun chicotind.
-Ar trebui?
-Se vede ca nu prea ai mai iesit..
-Haide spune-mi,zise dandu-mi un pumn in umar.
-O mai stii pe Felicia?
-Valtez?
-Chiar ea,face 20 de ani astazi si isi serbeaza ziua la un club din apropiere si ma gandeam sa mergem si noi nu?
-Perfect!Ma suni cu 30 de minute inainte sa pleci ca sa vin la tine!
-Mai stii unde stau macar?
-Daaa,pe langa ratata aia de Russ Marin.
Ratata? Pe bune micuta pitipoanca,si acum imi porti pica?! Huh,seara asta o sa fie speciala pentru amandoua!
-Nu chiar,m-am mutat dupa ce am terminat liceul,poftim noua adresa,te astept.
Ma plimbam prin mall uitandu-ma la diferite tinute ce mi-ar face reusita si mai glorioasa.Ce reusita? N-o sa va spun nimic momentan,sper ca o sa va dati seama pe parcurs.
Rochiile nu ma atrageau,pantofii cu toc de acolo nu prea se potriveau cu rosu, asa ca m-am dus la un magazin care stiu ca de obicei se pricepea la haine mai simple,dar care sa fie ok pentru mai multe situatii.Gasisem o camasa kaki si incaltaminte super,puteam sa le port cu maieul meu gri si blugii mulati albastri. Am platit,m-am urcat in masina,am privit ceasul si am pornit spre casa,evident ca sa ma pregatesc pentru marele eveniment.~~~~~~
Ajunsesem acasa intr-un final,m-am dus sus sa ma schimb si sa mai imi retusez imperfectiunile mele mirobolante,huh.
Reusisem in cele din urma sa ma apropii de final cand cineva suna la usa,cred ca va imaginati cine era -Ryan evident.
CITEȘTI
Nu e vina mea!
Misterio / Suspenso„Nu mai pot,Cedric,pur si simplu nu mai pot sa indur tot ce mi se intampla,cine naiba e persoana aia care imi face asta?„ „Linisteste-te Russ si pune-te in pat,doctorul o sa vina imediat sa vada in ce stare mai esti si nu cred ca vrei iar sa stai bl...