2-Sende Kimsin?

13 4 0
                                    

Jungkook'un agzidan:

Okul bitti sonunda! Simdi ki rotamiz kütüphane!!!!! Bisikletimize atlayalim ve gidelim!!!!! Ama içimde kötü bir his var. Sanki biri beni izliyor. Derken kafama birşeyin carpmasi ile gözlerim karardı ve hiçliğe kendimi biraktim...

Tea'nin ağızından :

Deponun içine girdiğimde uyuyan adamlarımı gördüğümde sinirden hepsini öldürcektim ama Jungkook'un kaçmadığını görünce rahatladım yinede silahimi tavana ateş ederek onlari uyandirdim Jungkook ta korkunca birden gözlerini açtı ve ve bana attığı bakış beni öldürdü.
 
Jungkook'tan:

Gözlerimi açtığımda karşımda tea'nin olduğunu gördüm şok oldum tea'ye sordum
- neredeyim ben?
-sende kimsin
(Jungkook tanımamıştı)
+ben ecelin
-Huh?! Bu da ne demek oluyor?
+Birazdan ölüceksin demek oluyor.
-(aglayarak) Nedennn???
+Senden farkli bir enerji aliyorum ve bu enerjiyi öldürmek istiyorum ne yazik ki bu enerji ile sende gidiceksin..
- Nasıl bir enerji?
Hickiriklarindan zor duyuluyordu
Tae enerjiyi açıklar.
- tae sen bana aşık olmussun :))
+ Aşk da nedir?
- beni buradan kurtar anlatayim
Tae bana asik olmustu inanamiyorumm fakat tae neden burada o mu beni kaçırmıştı acaba? Onun işi ne ki?

Yazardan:

Tae aşkı bilmek istediğinden jungkooka bir şans vermişti ve onu depodan çıkarmıştı. Evi depoya yakın olduğu için evine götürmüştü. Eve gelince jungkook bu guzel ve buyuk evi neden sadece siyah ile döşemis diye aklindan geciyordu. Tae nin ona seslenmesi ile duraksadi. Tae bira ister misin diye sordu. Jungkook hayatında hic icmemisti cunku ailesinin ona kizacagini biliyordu o yuzden hayir dedi. Tae bir kutu bira alip jungkookun karsisina oturdu ve soyle sordu
+Anlat bakalim ask ne?

Jungkooktan:

Tae cok havali gozukuyordu. Ona aski nasil anlaticaktim. Tek bir ask deneyimim olmuştu. O da oydu. Ona karsi hissettiklerimi ustu kapali bir sekilde anlattim. Ve tae ardından hiç beklemediğim bir sey dedi. ÇIK EVİMDEN! Sok oldum. Ben evet sana gercektende asikmisim gibi birsey bekliyordum. Bu benim bi kac saniye dona kalmami sağlamıştı. Tae bağırıyordu hala. Cikmak zorundayim yoksa öldürürdu. Hala su öldürme isini de anlamadım. Kafam assagi bakar şekilde disari ciktim. Ve kafami vurduklari yere dogru kostum. Umarim bisikletimi calmamislardir. Heh calmamislar! Bugün cok değişikti sanirim hayatim boyunca bu gunu unutmayacagim. Bisikletime binip eve doğru sürdüm. Gözyaşlarım bisikleti hizli sürdüğüm icin sacima doğru gidiyordu ahh bu daha da üzücü..

Yazardan:
Ertesi gün jungkook okula gitmemişti. Yatağından kalkmak istemiyordu. Tae okula geldiğinde gozleri onu aradı ama bulamadı. Gerçekten aşık olduğunu yedirememisti ve ani tepki vermişti özür dilemesi gerekiyordu ama ona zarar vermeden. Onu bulmasi lazımdı...

"U r My Dream"TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin