Eelmise jutu lõpp:
laulsid vaikselt kaasa. „ oh na na what’s my name?“ laulsid sa ja järsku oli liam su taga ja võttis sinust kinni ja laulis „ oh na na Mrs. Payne“ ja te hakkasite naerma. „ kas sa hakkaksid minu tüdrukuks?“ küsis Liam hästi armsalt. Sa ütlesid ja ning ta suudles sind.
Uus:
Sinu väsimus oli sekundiga pühitud ja liblikad su kõhu olid hakanud lendama. Te leppisite kokku, et alguses ei räägi te kellegile suhtest ja vaatate kuidas kõik ajapikku sujub. „Liam kuhu sa kadusid ma sain fifa tööle„ karjus su vend ja oli aru saada, et ta oli väga lähedal su toale. „okei ärme nüüd ennast sisse räägi ja oles sa kuss me tegelen su vennaga ise“ ütles Liam kiirsti ja te tegite kiire musi. Su vend astus su tuppa „ ah siin sa oledki, aga oot miks?“ küsis ta väga segaduses nägu peas. „aa jah, su õde palus mul ühe autogrammi kirjutada ta parimale sõbrannale“ ja ulatas sulle paberi kus oli Liami autogramm ja xo väikselt lõpus „aa, mida iganes. dvj lähme pelame fifat“ oli su vend väga kärsitu. „dvj dvj juba tulen“ rahustas Liam teda. Kui uks sulgus langesid sa lihtsalt voodisse ja su suu oli lausa kõrvuni * see ei saa olla võimalik, vb on see uni? Aah, loodan, et mitte!! Parem oleks* mõtlesid sa peas kuni tundsid, et su kõht korises. Kööki jõudes karjusid sa poistele „ Kas keegi võikusi soovib?“ „dvj tee midagi eriti head. Aa ja Liamile kah“ karjus su vend. Võikud tehtud läksid sa diivanile poiste keskele istuma ja nad panid Fifa pausile. „üli head, tänks“ ütles Liam kuid siis pidi su vend kõik ära rikkuma "Suht tavalised aga jah tänks“ ning sasis su juukseid.
__________________________________________________________________________
Suured tänud lugemast ja loodan, et meeldis.
Peatükid on küll lühikesed aga loodan, et siis saan teha tihemini.
Palun andke teada mis te arvate. :)
YOU ARE READING
Madly deeply in love (in Estonian)
FanfictionMadly deeply in love räägib ühest tüdrukust kellel tekib Liamiga tugev side. Jutt on kirjutatud sina vormis. Tegelesed: -Jack on peategelase ehk sinu vend. -Caty on peategelase ehk sinu parim sõbranna. -Liam on 1D Liam Payne.