Eelmine:
„dvj tee midagi eriti head. Aa ja Liamile kah“ karjus su vend. Võikud tehtud läksid sa diivanile poiste keskele istuma ja nad panid Fifa pausile. „ üli head, tänks“ ütles Liam kuid siis pidi su vend kõik ära rikkuma „ suht tavalised aga jah tänks“ ning sasis su juukseid.
uus:
Magama minnes tegid Liami autogrammi lehele musi ning panid selle ilusti enda laua peal mis asus kohe su voodi kõrval. *ilusaid unenägusid Liam* mõtlesid sa ja jäid kohe magama. Ärgates selle häiriva äratuskella peale tekkis sul mõttes kohe paanika *palun palun, et see uni ei oleks olnud* ja juba haarasid sa paberi järgi, kui seda ei olnud seal. *ei, ei, ei, palun paber kus sa oled* ja tõusid kohe püsti, et seda otsima hakata. Kui toale oli kiirelt ring peale tehtud siis hakkasid mõtlema kus see loogiliselt saaks kaduda ning vaatasid voodi alla „JESS“ karjusid sa kogematta kõvasti. *ja see ei olnudki uni, ma pole kõige õnnelikuma tüdruk maailmas* Panid lehe turvalisuse mõttes kotti ja läksid alla sööma. Olid just lõpetamas kui su vend kööki tuli väga unise näoga „Hommik, ja miks sa nii õitsed siis siis?“ „hommik, ei niisama Caty saatis naljaka sõnumi“ üritasid sa olla väga veenev. *appi enam lollimat vabandust ei suutnud välja mõleda* kirusid sa ennast mõttes. Su vend noogutas ainult selle peale kuna nagu arvata oli teda tegelt väga ei huvitanud. Koolis rääkisid sa Catyle ainult nii palju, et Liam on su venna sõber ja ta käis eile teie juures. Kuigi tegelikult oleks sa väga väga tahtnud talle kõigest rääkida. Keset inglise keele tundi hakkas su telefon vibrama kuna sul tuli sms. „ära tõmble“ suutis caty vaid läbi teie vaikse naeru sosistada. „katsuge nüüd korralikult käituda„ noomis teid õpetaja. Enne tunni lõppu küsis Caty „mis või kes see siis oli ?“ sa vaatasid talle segaselt otsa. „ahjaa, ma unustasin vaadata kohe“ votsid telefoni taskust jah.....
____________________________________________________________________
Tänud lugemast ja oleks tore kui annaksite tead kas meeldis või ei ? :)
YOU ARE READING
Madly deeply in love (in Estonian)
FanfictionMadly deeply in love räägib ühest tüdrukust kellel tekib Liamiga tugev side. Jutt on kirjutatud sina vormis. Tegelesed: -Jack on peategelase ehk sinu vend. -Caty on peategelase ehk sinu parim sõbranna. -Liam on 1D Liam Payne.