Jätkät parisuhteissa

214 8 3
                                    

En keksiny muuta 😰😰

------------------------------------------------------------------

Joel

Vaikka näyttääkin ulkoapäin kovikselta, hän on sisältä kiltti ja luotettava, ehkä hieman yliajatteleva ja kova jännittäjä. Joel tykkäisi läheisyydestä ja laulamisesta kumppanin kanssa. Ei ehkä aina ehtisi soittaa videopuhelua, mutta kuulumiset aina vaihdetaan ja huomenta/öitä tekstit pakko laittaa.
Jos kukaan edes vilkaisee epäillyttävästi kumppaniaan, on Joel heti sen perässä.

Niko

Niko on pehmeä perseoona. Hän kaipaisi paljon läheisyyttä kumppaniltaan. Niko mielellään auttaisi kokkaamisessa ja muissakin kotitöissä. Kissa pitää olla taloudessa, jos kumppani ei ole allerginen. Ottaisi mielellään mukaan kumppanin jatkoille, jos ei mahollista niin videopuhelun kautta.

Joonas

Joonas olisi hieman rajumpi persoona, mutta silti ihana ja kiltti. Rakastaa olla kumppanin lähellä ja myös halailla takaapäin vaikka kumppani tekisi ruokaa, olisi suihkussa tai ihan sama mitä tekisi. Rakastaa myös laulamista kumppanin kanssa, kun soittaa akustista kitaraa. Soittaisi ikuisuuden kestävän videopuhelun kiertueilla.

Olli

Olli olisi välillä hieman sus henkilö. Siltikin olisi innokas, ystävällinen ja kaipaa läheisyyttä, mutta myös omaa rauhaa. Joogaaminen, pyöräily ja drinkkien kanssa perseily kumppanin kanssa olisi hänen mielestään parasta mitä on. Hän ei ehkä joka päivä soittaisi videopuhelua tai jos soittaa niin sekin kestää pari minuuttia. Kuulumisten vaihtelut ja päivän saavutukset on kuitenkin tärkeä vaihtaa.

Aleksi

Aleksi saattaa kyseenalaistaa vähän kaikkea, mutta lopulta sillä ei ole mitään väliä. Hän rakastaa myös läheisyyttä ja auttamista kotitöissä. Tykkää viedä kumppanin laiturin ääreen katsomaan auringonlaskua ja myös näyttää kumppanille uusien biisien lyriikoita ja melodian.
Soittaa puhelun,  kun mahollista ja puheli kestäisi siihen pisteeseen, että toinen nukahtaisi. Taloudessa oltava koira ja sen nimenä Rilla (ellei allerginen).

Tommi

Tommi on kiltti, innokas vaikka siltä ei näytä ja positiivinen henkilö. Tarvitsee PALJON läheisyyttä. Rakastaa halailua, lusikassa nukkumista, muutenkin nukkumista ja pussailua. Ihan sama mitä kumppani tekee kotona, Tommi on 99% takana halailemassa. Hän suojelee kumppaniaan epäilyttäviltä ihmisiltä ja yrityksiltä iskeä kumppaniaan. Tommi soittaisi videopuhelun oli tilanne ihan sama mikä.

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Mar 13, 2022 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

Blind Channel Oneshots??Où les histoires vivent. Découvrez maintenant