Bir gün sabahın körü, Ahsen yine okula gitmek için kalktı. Okula gitmek için hazırlanmaya başladı. Yine saçını 2 kuyruk yaptı ve üniformasını giyip okula gitmek için yola çıktı. Okula geldiğinde yine Adsal'ın yanında Aslı vardı ve Adsal ,Ahsen'in aşık olduğu çocuk. O yüzden Ahsen yine çok üzlüyor ve çok kıskanıyor. Dersler bittikten sonra eve geri geliyor. Tabiki odasının duvarları Adsal'ın fotoğrafları ile dolu,onların hepsini yırtıyor ama aklına onun için dahice bir fikir geliyor gidip Adsal'la konuşmak ve onu sevdiğini söylemek. Yarın söyleceği için yarın uykusuz olmasın diye erkenden uykuya dalıyor. Sabah çok ama çok erken kalkıyor ve Adsal'a söyleyeceği şeyi prova yapıyor. Okula gideceği zaman hemen hazırlanıyor,süslenip püsleniyor. Okula gidince cesaretini toplamakta çok zorlanıyor çünkü çok utanıyor ama arkadaşı Alya onun cesaretini toplamaya çalısıyor,iltifat ediyor ve sonunda Ahsen cesaretini topluyor ve Adsal'ın yanına gidiyor,tam konuşmaya başlayacakken yine Aslı geliyor ve Ahsen sinirinden kıpkırmızı oluyor,çok kıskanıyor o arada olayları izleyen Alya Ahsen'in şansının %0 olduğunu bir kere daha anlıyor .Ahsen hemen oradan uzaklaşıyor ve hemen eve gidiyor. İçinden:"Bu iş bence olmayacak ama ben asla pes etmeyeceğim, ben ne istiyorsam elde ederim."Akşam Ahsen'in evindeki posta kutusuna bir mektup geliyor bu mektupta da şu yazıyor:Ahsen senin galiba kalbini kırdım o yüzden çok özür dilerim seni saat 20.00'de süs havuzunun yanında bekliyorum lütfen gel..."
Adlas
Bunu gören Ahsen çok şaşırır çünkü Adsal nasıl Ahsen'in kalbinin kırıldıgını anlamıştı?Bunu sorgulamayı devam etmek isteyen Ahsen Adsal'ın mektubunu hatırlayıp 19.50'de evden çıkıp süs havuzunun yanına gelir ama Adsal orada değildi orada yüzü karanlıkta kalan bir kız vardı.Ahsen ne olduğunu anlamamıştı. Ancak kızın yanına gittiğinde olayı anlamıştı.Kız Ahsen'in nefret ettiği Aslı idi.Ahsen Aslı'yı dövmemek için çok zorlanmıştı.-Aslı:Ne oldu beni mi dövüceksin Pardon,sen o kadar güçlü değildin değil mi? Hahhahahah.
Ahsen:Emin misin?Bir daha düsün istersen Prenses Aslı hanım.Seni ezmek çok hoşuma gidiyor.
Aslı:Bence çok havalara çıkma çünkü biliyorsun ki benim babam cumurbaşkanı yani istersen dalga geçme benimle
Ahsen:Ben senin gibi her şeyden kokmuyorum Aslı.
Aslı:Neyse senle sonra görüşücez,Adsal şuan beni yanına çağırıyor o yüzden gitmeliyim görüşürüz.SENİNLE SONRA GÖRÜŞÜCEZ AHSENNNNN!!!!
Ahsen:He he kesin sonra görüşürüz ASLIII!!!
Ahsen belli etmese de yine Aslı'ya çok gıcık olmuştu.Kendi kafasında bir plan yapmalıydı hem de hemen. Ahsen hemen Alya'yı arayıp olan bitenleri anlattır.Alya ağzı açık olan bitenleri dinledi.
Alya:Ahsen bence Adsal'a romantik bir mektup yazıp ona göndermelisin.Böylece fikrini söylemek yerine daha etkili olur.Ne dersin?
Ahsen:Aa bak!Çok iyi fikir ben bunu nasil düşünmedim.Ahsen hemen mektup yazmaya başlar.
Mektup:
"Adsal bugün kalbimi kırdığını biliyorsun ama herkes hata yapabilir bunu sende biliyorsun değil mi?O yüzden bence bu söylediğim şeyi bir daha düşün ve babanın senin hayatını yönetmesine izin verme.Bu senin hayatın herşeye sen karar vermek zorundasın.Görüşürüz".
Ahsen sabah okula gitmeden yine Adsal'ın evinin önündeki posta kutusunun içine mektubu koydu ve koşarak oradan uzaklaştı.Adsal okula giderken o mektubu gördü ve okudu ama bilin bakalım ne oldu,Ahsen mektubun sonuna ismini yazmayı unutmuş.o mektubu okuyan Adsal bunun Ahsen olduğunu anlamamış ve yazan kişiyi Aslı sanmıştı.Aslı'nın yanına gitmiş ve böyle birşey olup olmadığını sormuş.
Aslı:Tabi ki öyle bir durum söz konusu değil biz seninle "Best Friend"iz.Adsal:Haklısın küçüklüğümüzden beri seninle arkadaşız ve hiç bir zaman ayrılmayacağız...
Ama bu mektubu kim yazdı o zaman. Mektubu tekrar okurlar ve Adsal kim olduğunu bulmuştur içinden"Ahsenn sen misin cidden" dedi ve inanamadı. Adsal bu karar verme olayını düşünmeye başlar.
Şimdiki dersleri matematik imiş. Tahtaya çıkma sırası Ahsen'e gelmişti fakat Ahsen soruyu ne kadar yapmaya çalışsada asla cevabı bulamıyordu. Adsal ona yardım etmeye çalışıyordu ve edebilmişti de cevabı Ahsen'e söylemişti Ahsen de cevabı tahtaya yazmıştır. Ahsen ,Adsal sayesinde 100 almış idi. Ahsen yerine doğru geçerken Adsal elini uzatmış ama Ahsen ne yapacağını anlamamış ve sonra yumruk şekli yapmış, elini Adsal ve Ahsen ne yapacağını anlamış.Ve ellerini birbirleriyle çakmışlar. Tabiiki sınıf bu durumu anlamayan yüzlerle seyretmişler. Sonra Ahsen ve Adsal aynı anda "O bizim aramızdaa"demişler ve herkes çok şaşırmış. Ders bitmiş ve teneffüste Adsal,Ahsen'i yanına çağırmış ve önemli birşey anlatacağını söylemiş. Ahsen'in kalbi çok ama çok heyecanlanmış sanki kalbi vücudundan çıkacak gibiymiş.
Adsal:Ahsen ben düşündüm taşındım biz galiba beraber olabiliriz, yani söylediğin şeyleri düşündüm.Kendi kararlarımı kendim vermeliyim ve bundan kendi kararlarımı kendim vereceğim.
Ahsen:Gerçekten miii?Bence senin ve benim için en mantıklı şeyi yaptın.Şuan çok ama çok mutluyum...
Adsal:Ben de mutluyum çünkü artık özgürüm ve piyano derslerine,dans derslerine,flüt derslerine gitmeyeceğim ve artık dediğim gibi kendim olacağım için mutluyum hem de çok...