မောင့်ကိုမုန်းသည်(part2)
"မောင်.."
"ပြောလေ ဆောင်း"
"မောင်ဘယ်uniတက်မယ်လို့စဉ်းစားထားလဲဟင် .."
"မောင် ဆေးကျောင်းတက်မယ်လို့စဥ်းစားထားတယ်ဆောင်းရဲ့"
"မောင်က ဘာလို့ဆေးကျောင်းတက်ချင်တာလဲ ဟင်မောင်"
"ဘာလို့ပြောပြရမလဲ ဆောင်းကို"
"မောင်နော် မပြောပြဖူးလား ငိုလိုက်မှာနော် အဟင့် မောင်.."
"ပြောပြပါ့မယ်ဗျာ ငိုတော့မငိုပါနဲ့ ဆောင်းငိုရင်မောင်ရင်တွေနာလို့ပါ.."
"ဘယ်သူကြောင့်ငိုရတာလဲ မောင့်ကြောင့်မဟုတ်ဖူးလား"
"ဟုတ်ပါတယ်ဗျာ ဆောင်းကို ငိုအောင်လုပ်မိတာမောင်မှားပါတယ်နော် ရွှေစိတ်တော်မဆိုးလိုက်ပါနဲ့နော်မောင့်ဆောင်းလေး"
"အဲ့ဆိုပြောပြ မောင်ဘာလို့ဆေးကျောင်းတက်ချင်ရတာလဲ"
"ဆောင်းကြောင့်လေ ဆောင်းနေမကောင်းဖြစ်ရင် ဆရာဝန်နဲ့ပြရမှာလေ"
"အင်းလေ ဆောင်းနေမကောင်းဖြစ်ရင်ဆရာဝန်ပြရမှာနဲ့ မောင်ဆေးကျောင်းတက်ရတာနဲ့ဘာဆိုင်လို့လဲမောင်"
"ဆောင်းခန္ဓာကိုယ်ကိုမောင်မဟုတ်တဲ့တစ်ခြားတစ်ယောက်ထိမှာမောင်မကြိုက်ဖူး
ဆောင်းရယ်""မောင် သဝန်တိုနေတာလား "
"မဟုတ်ပါဖူး "
"ဟုတ်ပါတယ်"
"ဟော ဒီကလေးကတော့မောင့်ကိုပြောင်ပြနေတာလား ကလေးစုတ် "
"မောင် ဖမ်းမိမှာလဲမဟုတ်ပဲနဲ့ အာပေတူးကြီး"
"တဂယ်လို့ဖမ်းမိရင်ဆောင်းကိုမလွတ်တော့ဖူး နော်မောင့်ရင်ခွင်ထဲမှာအပိုင်သိမ်းထားမှာ"
"ဟင့်အင်း ဆောင်းထွက်ပြေးမှာ မောင်မိအောင်ဖမ်း"
အခန်းငယ်လေးတစ်ခုတည်းဝယ်ကောင်လေးနှစ်ယောက်ပြေးတိုင်းလိုက်တမ်းကစားနေကြတဲ့မြင်ကွင်းက သိပ်ကိုလှပတဲ့ပန်းချီကားတစ်ချပ်နဲ့အသွင်တူနေလေရဲ့...
အင်း....အနာဂတ်မှာပြန်မရနိုင်တော့တဲ့သိပ်ကိုလှပတဲ့ပန်းချီကားတစ်ချပ်....
YOU ARE READING
မောင့်ကိုမုန်းတယ်(Complete)
Ngẫu nhiênကြာရင်မောင်ကသူမနဲ့ငါ့ကိုတောင်လူမှားနေတော့မယ်ထင်ပါရဲ့...