BİLGELİK

18 1 0
                                    

Bilgeler toplumun zeki insanlarını temsil ediyor, günümüzün dünyasından aklınıza gelebilecek fizikçileri, biyologları, matematikçileri, sanatsal dehaları alıp bir yere toplayın işte burası Bilgelerin topluluğu. Eksik yanları güçlü olmamaları, en basit şekliyle lise günlerinizi hatırlayıp sınıfın çalışkanlarını düşünün. Tehlike arz eden taraflarıysa ruhlarını hayatın gerçekleriyle Fedakarlar gibi sınamadıkları ve aslında yalın deneyimlere sahip olduklarından ziyade krutulamadıkları bir 'Güçlülük paranoyasına' esir düşmüş olmaları. Bu Hitler Faşizminin en klasik örneği olan ve ülkemizde de 'Bir çobanla aynı oy hakkına sahip olmak' cümlesiyle anlatabileceğimiz durum. İnsanlığın doğru olduklarına inandıkları geleceklerinin basit dürtülerden arındırılmış bir yapıyla mümkün olabileceğine inanıyorlar, yani kavga, dövüş, cahillik, kin, nefret gibi basit özelliklere sahip olan, zekası düşük bireylerin toplumdan yok edilmesine. Tüm bu sebeplerle de hükümetin Fedakarlar olmasına tahammüleri yok, zeki olanların doğru kararları vereceğine ve devlete sahip olması gerektiğine inanıyorlar. Hikaye zaten Bilgelerin, eksik yanlarını Cesurlarla telafi ederek Fedakarlara karşı bir askeri darbe girişimi üzerine kurulmuş.

ARAMIZDAKİ GRUPLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin