1

1.4K 103 7
                                    

*Sveikos!:) Na, manau išpradžių pasakysiu jog ši istorija nebus ilga, ir nebus apie One Direction ir atsitiktinę mergina, ji bus iš Zayn pusės kai jis paliko 1D. Jo išgyvenimus, jausmus, na, bet tikiuosi jum patiks :))*

Pirma diena. Pirma diena kai nusprendžiau palikti vaikinukus ir grupę. Kai viskas paėmė viršų ir aš nebegalėjau to atlaikyti. Pirma diena kai nuvyliau fanes. Nuvyliau berniukus. Ir pirma diena kai pagaliau jaučiuosi laisvas, nepriklausomas ir...laimingas?
Taip, jaučiuosi tikrai laimingas.
Aš negaliu teikti jog būdamas grupėje nebuvau laimingas, žinoma aš buvau. Bet ten jaučiausi nepageidaujamas, nepastebimas. Aš neturiu kuo lygiuotis į Harry, Louis, Niall ar Liam. Tikiu jog jie tęs visą tai ir tebebus geriausia grupė pasaulyje. Aš žinau tai. Dabar esu tvirtai nusprendęs, kad tai galutinis taškas. Man gana skandalų ir nepykantos, galbūt per paskutinį koncertą ir galvojau jog gal vis dėl to neišeiti, pasilikti? Bet iš tiesų nesigailiu tai padaręs. Žinoma man truks viso to ką patyriau su jais, visų mūsų išgyvenimų, nesvarbu, kaip brolių, kaip geriausių draugų ar kaip grupės. Vis dėl to penki sušikti metai.
Nebeišlaikiau ir pravirkau. Aš jau jų pasiilgau.
*
Zayn. Galbūt jis galvoja jog dabar, jam pasitraukus iš grupės visiem yra geriau, jis laimingesnis, bet ar taip ir yra iš tiesų..?
Ar jis nepradės justis nesavimi be jų? Be koncertų? Be fanių? Ar jam tikrai dabar yra geriau?
Ir vis dėl to...argi jis nepadarė klaidos? Ar nebebus per vėlu ją ištaisyti kai Zayn supras ką padaręs?

When I left One Direction...|z.m.| | LT |Where stories live. Discover now