Hayaller Sönmez ^^

26 3 0
                                    

Napalım annecım babacım artık kader im kısmetim oraya açılmış ^_^ .

2 gün sonra babam KORE'YE gidip beni bir yurt'a yazdırdı . (2 GÜNSONRA SABAH)

-Oh! bu güneş neden bu gün bu kadar sıcak ve renk li :/ OMO ! bu gün evet bugun o özel gün bu gün hemen buraları toparlamalıyım !!

+(annem) kahvaltı hazır olduguna göre kızımı ve eşimi uyandırayım .

(içeriye girer) duygu hadi kızım hızlı olmya gayret göster geç kalacaksın .

-Of anne iş e gitmiyorum ya

iç ses= Aslında şu kalp imin gümlemesi dursa hızlı olucam da çok fazla atınca ağır oluyo.

+ hadi kızım hadi!

-tamam anne sen devam et işine babamı falan uyandır .

+tamam kızım:)

üzerime dünden hazırladıgım yırtık desenli kot şort umu ve çok fazla salaş olan kolsuz (2 parmak kalınlığında kolu var ince yani) tişört ümü geçirdim . Su ve orman kokulu olan doğa parfüm ümümü sıktım ve kedi gözü makyajımı yaptım.

hafif hatlar için kontür yaptım. ( hey dostum kontür süper bişi ^.^) upuzun olaran sarı ve altlarını pembe ' boyattığım saçlarımı tarayıp geriye kalan işi yer çekimine bıraktım . tırnaklarımı kıyafetimi kokumu flan filan her şeyimebir bakıp hemen salon a koştum.

Masa hazırdı bile . Hatta kardeşim sandalyenin tekini bile kapmıştı ^.^ . vakit harcamadan babamla birlikte sofradan kalktık.

Annem kardeşimle kalacağı için ve arabaya gelmeyeceği için annem ve kardeşimle vedalaştım.

Ardından hemen babamla arabaya koştuk.

-baba neden bu kadar geç kalkarız kii ??!!??

+ kızım bu işler zor :)

zormuş neresi zor hıh ! ^.^ .

babam la birlikte ucagımı aradık.

babam bana uçagı gösterdi hadi hayallerine koş der gibiydi ^.^ .

babamla da vedalaştım ve ucaga buyuk bir güvenle ve özgüven adımlarıyla girdim ^.^ .

Şükürler olsun ki yanımda kimse yok ve camlar gerçekten büyük O.o

+Bayan bayan !!

-oh! geldik mi ? *-*

+ Evet bayan geldik KORE ' YE hoşgeldiniz ^_^ .

Kadın bana KORE deyince uykum birden açıldı ve heyecanlı bi şekilde yavaşca her yeri süzerek indim.

+Burası KORE !?! . Evet Duygu hanım oyun şimdi başlıyorr ^.^ .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 15, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Pes Etme (Kore)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin