Ти прийхала до клубу
І побачила якогось хлопля він зраду тобі не збодобався ...
Це був ПейтонПей:Привіт тебе як звати
Т/и: привіт т/и а тебе як звати я тебе раніше не бачила тут.
В: т/и іди бігом суда іди 😤
Пей: Пейтон приємно познайомитись ще побачимось 🖤" він якось дивно посміхнувся 😏"
В: привіт ти сьогодні увечорі ідеш зі мною на вечерю до мого друга...
Т/и : привіт добре , але чого ти не візьмеш Кіру
В : так треба чи тобі нагадати що було 1 місяці назад 😒
Т/и: ні не треба 😔.... " Що було місяць назад "
Т/и : Ваня я не хочу іти нікуди ти знаєш що я не люблю вечори , і ти це знаєш .
В: та ти заїбеш мене уже якщо я сказав іти значить треба так ясно .
Т/и: нет не ясно я нікуди не іду іди бере Влада Кіру і іди .т/м " ой зря я це сказала зараз знову буде кричити і не пусте до лени на др"
М/в: сука я тримався як можу але ні треба було мене вивисти ну нічого зараз я її навчу як слухатись брата . Я встав і підійшов до неї як до подщочину що вона аж у пала на пол і я почав бити її ремнем , я бив її по голові по ногах руках . За вона аж відключилася . ну нічого тепер буде знати як мене слухати .
Твої дії
Я встало все тіло нила , я пішло у вану коли приняла вану пішла і випила таблетки . Все що я поннила як він почав мене бити а потім я відкличилось . Я прийшла на кухню Ваня сидів буто нічого і не було .
В: о уже встала думаю тепер ти будеш знати я к несе не слухати ...
Т/и: да поняла на коли ми їдемо на ту вечерю . Ваня встав і підійшов до мене і сказав ...
В:ось це мене уже більше нравиця як ти мене слухаєся на 19:35 ми їдемо і ще забув сказати якщо ти комусь щось розкажеж то тобі не жити ти поняла мене 😤
Т/и : да Ваня я понала я пішла одягатися . Ваня тільки посміхнувся мене і махнув рукою що можна іти . Ось що я одягнулаІ макіяж
ВИ ЧИТАЄТЕ
замуж за тирана... zamuzh za tirana...
ЧиклитПросто прочитайте буде цікаво пишу преший раз 🖤❤️😍🖤