7

1.9K 25 2
                                    

Т/и: ти шо дурак я це все даже читати не буду ясно тобі і взагалі  я не хочу виходити за тебе давай якось домовимось у гроші є

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Т/и: ти шо дурак я це все даже читати не буду ясно тобі і взагалі  я не хочу виходити за тебе давай якось домовимось у гроші є .
Пей : ой малишка луче тобі слухатись мене або друге мене гроші не потрібні .
Т/и: єбать ну а шо ти хоч від мене
Пей : по-перше не матерись або друге я хочу тебе але має щастя. Я не буду трогати тебе до весілля .
Т/и: так як ти не поємнеж я не вийду за тебе якщо Ваня так хоче що я за тебе вийшла та хай сам за тебе виходить заміж поняв 😒
Пей: сука завали єбало і слухай сиди якщо ти. Зараз не підеш передітись і не спустися щоб поїхати купити весільну сукню то я буду приймати. Інчі правила ясно 😏
Я просто встала і пішла одягатися я даже не слухати що він там казав мені було похуї на нього .
Ось що я огягнула

Я зійшла до нього в гостину Т/и: я все можна щоб зі мною поїхав мій друг купити сукню

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Я зійшла до нього в гостину
Т/и: я все можна щоб зі мною поїхав мій друг купити сукню.
Пей: ну збачатку розкажи про свого друга мені а я подумаю чи можна щоб він поїхав
Т/и : ну його звати Влад він старший за мене він добрий а ще він тоже друг вані . У нього є дівчина .
Пей : ну зараз ми позвонимо до  Ваня а він скаже чи можна щоб він поїхав з вами .
Т/и:  смислі звами а ще хто має їхати зі мною ?🤨
Пей : а твії люблячий брат Ваня але знонити ми не будемо бо він казав що зним має їхати його друг влад . А зараз ідемо ми маємо уже їхати купити тобі сукню та кольця то букет .
Т/и: добре
Ми вийшли і пішли до машини
Осьо яка була машина . Ми сіли і поїхала .Коли ми їхали він постовий мені на ногу свою руку .А я не стала її заберати по всерімно буде як він хоче.
Осьо ми і прийхали . Я якраз хотіла вийти з машина але вона була закрита я подивилась на пейтона а він мені сказав
Пей : поцілуй а тоді я відкрию машину і ти підеш до них .
Я потягнулася щоб поцілувати його у щоку але він резко підставив свої губи і вийшло так що ми поцілувались з ним .
Я від сторинилась від нього і вся по червоніла . Це був мій перший поцілунок 😘 🥰. Я подивась на нього а він тільки посміхався .
Пей : давай виходь а то така червона стала .
Т/и: ладно пока 💖
Пей : пока малишка т/и
І я вийшла як тільки я вийшла я зразу побігла до Ваня з владом .
Ми привітались і пішли купляти сукню
Ось яку ми купили сукні та букет

Ми привітались і пішли купляти сукню Ось яку ми купили сукні та букет

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
замуж за тирана... zamuzh za tirana...Where stories live. Discover now