2

3 1 0
                                    


Banka oturmuştum ve bağcıgım açıldugı için onu bağlamakla uğraşıyorudm. Bir an önüme biri çöktü.

Ve bağcugımı o bağlamya başladı. B-bu erendi
"n-ne-ne yapıyo-yapıyorsun" dedim kekeleyerek. Güldü ve konuşmaya başladı "benimle sevgili olurmusun fatma" demişti o benim kuzenimdi olmazdı "düşünmeliyim diyerek geçiştirdim...

Akşam oluyordu eve yüüryo4duk erenle eve geldiğimizde o da hemen karşımızda olan evine girdi. 

***

Günaymıştı aslında bana aymamıştı çünkü gee hiç uyuyamamıştım erenin dediğini düşünüyorum. Kafamı dagıtmak için dışarı çıkmaya karar verdim. Kahvaltımı hızla yapıp dışarı çıktım.

Çıkmaz olaydım. Eren ve arkadaşları yine voleybol oynuyordu. Benide oyunlarına davet ettişer kıramamıştım. V3 bende oynamaya başladm. Top yine arka tarafa kaçtı  ben topu aramaya gittiğimde arkamdan erenin bir arkadaşı da gelmişti. Bana elini uzattıgında şaşırdım "ben hüseyin köyde daha çok cülük olarak geçer  adım ama olsun Tanışamadık oyunda da adın ne? " dedi elini sıkamamı istediğini anlaıdm tam elimi uztatım sıkacaktımki hüseyinin elini başka biri tuttu ve kolunu çevirdi çocuk bagırıyordu' hangi mal yapıyorud lan böyle' deyip kafamı kaldırdım ve ereni gördüm sinirliydi "sen eve git artık güzelim" dedi mal mı lna bu. Sevgili dğeiliz şey değiliz ne bu havalar. Kafamı olumlu anlamda salladım ve gittim alsında çatıya çıkmıştım oradan kavgayı izliyordum.

Eren çocugun burnu kırılana kadar dövmüştü ve hep 'nasıl elini tutmaya çalışırsın lan' diye bagırıyordu. Bundna sonra onunla çıkmaya karar verdim.

Koşarak yanına gittim ve sakinleştirmeye çalıştım oluyorduda ilk önce elini tuttum ve belime koydum sonra ona sarıldım. Çok  güzel kokuyordu. Eli yavaşca kalçama kaydı ve kalçama vurdu. Ne yapıyordu ya bu seviyodur heralde deyip geçtim. Güzel birgündü ama galiba açılmak için erkendi.

Ebem:hayır erken değil geç oldu ben senin yaşındaykene 3 çocum vardı...

Ebemi dinlemeidm ve eve gittim akşam oldugu için bakiler bizdeydi.

Baki benim odama gelmiş karşımda pubg oynuyordu. Bende sıkılım onu izlemek için yanına gittim. Elim masanın üzerinde telwfonuna doğru eğilmiş onu izliyordum. O-o pugbu tek eliyle oynuyordu çok havalıydı. Bir elimin üzerinde bir şey hisettim ve gözüm elime kaydı bakinin eli elimin üzerindeydi. Elimi çekmeye çalıştım ama olmadı ona söyledğimdeyse duymadı bile. Oyuna o kadar takılmıştıki elimi tuttugunu bile fark etmiyordu.

Bir an da kapı açılınca elimi daha sert bir şekilde çektim. Elimi kurtarmıştım ama elimi masanın köşesi kesmişti...
Baki bunu fark edince hemen kalktı ve elimi tutup lavaboya götürdü. Orada elimi narin elleriyle yıkadı ve bant yapıştırdı. Sonra elimi öptü. Aayh galiba düştüümm. Derken oda ne kapıda eren bizi izliyor.

Ve yine sinirli. Hemen gelip elimi eline aldı ve beni kucağına aldı. Odama götürdü ve beni resmen fırlattı. Geberiyodum. "SEVGİLİN VARKEN BAŞKASIYLA MI ÖPÜŞÜYORSUN LAN" diye bagımıştı. Paçalarım ıslanmıştı bu da neydi. Galiba işiyordum. Bende bagırmaya başladım"BİZ SENLE NE ZAMANDAN BERİ SEVGİLİY LAN MAL "

Kavga büyüdü büyüdü ve daha çok büyüdü günün sonundaysa







Erenle başlamayan ilişkimiz bitmiş ve ben artım köyden gidip evde tek yaşama kararı almıştım...



ı ay lav yu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin