Aynalar Hakkinda

26 1 1
                                    

-Bugun-

Aldigi uyarici bakislardan sonra sevdigini tenha bi koseye sıkıştirma derdine dusmustu Akif.Fakat surekli gelen musteriler ve tezgahtan uzaklastigi an babasindan aldigi 3 numarali bakislarla -ki bu bakislar kesinlikle dikkate alinmasi gereken bakislar grubunda yer aliyordu- derdine derman bulamiyordu.

.........

Mahmut'a sahaya gelmesi gerektigiyle alakali mesajini attiktan sonra pencereden disari bakti. Aksama dogru hava kapanmisti. Yanina ceketini alsa iyi olurdu.

Kanepenin ustundeki ceketini aldi. Tam kapinin koluna uzanmisti ki tekrar geri donup holdeki aynadan sacini duzeltti, koltuk altini koklayaram kokmadigina kanaat getirdikten sonra kendini disari atti.

(Yn:burayi okudugunuz icin kb hep ter koklamayi yazmak istemistir ve evet boyle bi fantezim var)

.........
-ayni zamanda mahmut-

Bornozu ustundeyken koltuga oturmus tavanla gozleri araciligiyla iletisime gecmeye calisiyordu.

Ozellikle pazar pazarinda cani cikiyordu ve eve donuste koltuga yigilip kaliyordu. Gencligin getirmesi gerektigi dinclik onda pazar gunlerine ozel olarak olmuyordu. Evet... Bu oldukca uzucu bir durumdu.

Telefondan gelen bildirim sesi sacma sapan dusuncelerini boldu. Sacma seylerle beynini mesgul etmwsinin sebebi olan kisi mesaj atmisti. Canim yihaaaa bir de fazla kibar bir dilde sahaya gelmesini emretmisti. Sakaci cocuk.

Tum kilciklarinin soguk havayla dik olmasina aldirmadan kalkip giyeceklerini ayarlama basladi. Her seferinde banyo yapmadan once ayralayacagim diyip her seferinde unutuyordu. Neyse saglik olsundu.

Giyindikten sonra aynanin karsisina gecti ve kendini inceledi. Dudaklariyla yasadigi kisa bir bakismanjn ardindan kafasini hizla saga sola sallayip odasini hizla terk etti.

Ardindan dis kapinin sesi duyuldu.

Canim sıkildi ve usuyorum dedim ki niye yeni bolum yazmayayim. Eglenceli lan yazmak. Neyse opuyom muck<3

Karşı TezgahHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin