Dun barışın elenmesi peki udjdjdjdj. Bazı hazimsiz fanlarida çekildi filan diyor. Üstteki şarkı onlara gelsin.
Dominik'e gelir gelmez test yaptırdık hiç kimsede pozitif yokken benimkisi pozitif cikmisdi.1 hafta sonra yefeklerle katılmıştım. Herşey iyi gidiyordu performansım motivasyonum. Ogedayla da aramız iyiydi. Bazen sudeye çok yakındı o beni sinir etsede ben ona sonsuz güveniyordum. Sude demisken Sude ile aram iyi sayılmaz ama düşman degiliz. İlk günler herşey güzeldi...
Sonra ne mi oldu disladilar beni performansımı golgelediler.Sesimi çıkaramadım.
Barışla bir sürü olay olmuştu. Motivasyonum dussede savaşmak zorundaydım. Lin edilmemek için... Gökhan Yasin yani arkadaslarim gitti. Evrimle arkadaşlık inanamadigim bir şekilde. Takımlar değiştikten sonra performansım artmıştı. Hep kıl payı sayılar gidiyordu ve bu benim motivasyonumu düşünüyordu. Bazen ağlıyordum ama dediğim gibi mücadele etmek zorundaydım.
Bugün çok mutluyum çünkü sonunda barış gitti. Hiç üzülmedim aksine sevindim. Takımla en azından kavga etmiyordum. Ama bu samimiyetsiz oldukları gerçeğini degistirmiyordu.
Evrim ve Atakanla çok iyi anlasiyorduk ama beni en iyi anlayan hep oydu. Önceden de şimdide sonra da...
Flasback
Sete gittiğimde her zamanki gibi moralim bozuktu. Çünkü her gün olduğu gibi barışla kavga etmiştik. Artık sınırı krizi geçirmek raddeye geldigimde evden çıkmıştım. Akşam bu çıkışın cezasının çok kötü oldugunu biliyordum...
Herkese günaydın dedikten sonra karavana geçtim. Karavana sadece o vardi. Bana okyanus gözleriyle bakıyordu endiseliydi. Birsey olduğunu anlamış gibiydi. Ama barışa duyduğum korkudan ona birşey soyleyemedim.
Flasback son
Survivorun bitmesine az kalmıştı 16 kisi kalmıştık. Herşey son 10 da basliyacakti ve ben hem son 10 hem son 4 kalmak istiyordum. Ama asıl hedefim şampiyonluktu. Şampiyon olmak için önce kendime sonra size güveniyorumm
Arkadaşlar bu iki bölüm kısa oldu ve nisa ile ilgili oldu. Bir sonraki bölümler ogniside göreceksiniz.
Sizce bu bolumun aynısını ogeday için de yapıyım
Sude mert olayı da yok arkadaşlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ognis ASKI
RomanceOgnis ile alakalı Herşey. Belki bir şampiyon olcak,belki ognis dışında biri olcak ama ikisi de bizim gonlumuzun şampiyonu 🇨🇿🇹🇷 🚣🥑