Bolum 1(ilk bolum)

332 4 2
                                    

Sabah alarmin sesiyle uyandim lanet olasi alarm beni yine uykumdan etmisti.yatagimdan kalkip lavaboda yuzumu yikadim. Ailemi yillar once ucak kazasinda kaybettim.O zamandan beri yanliz basima yasiyorum.Ailem sağolsun biraz birikmisleri vardi. Bu para sayesinde diyarbakir universitesi muhasebe bolumunu bitirip gecimimi sagliyordum ama paranin suyunu cekmesine az kaldi bu yuzden yakin zaman da bir ise girmem lazim.
İste bu yuzden bugun arkadasim Petra ile is bakacagiz. Petra benim liseden beri en yakin arkadasim. Ailesi doktor oldugu icin kizlarinin adini latince bir kelime vermeyi uygun bulmuslar. Petra gelmeden kahvalti yapmak icin mutfaga gittim ve kendime bir kac krep yaptim. Yemek masasini hazirladiktan sonra krepleri goturmeye basladim. Derken kapi caldi gelen Petraydi kendisini eve davet etmeden hemen iceriye dalip mutfaga geldi ve kendim icin yaptigim kreplere yumuldu dur bende yiyecegim diyemeden bütün krepleri yemisti. O krepleri yerken bende ona hoşgeldin dedim ama beni duymadi sanirim çünkü cevap vermedi. Bitirince çok acikmisim sagol dedi. Ne oldu ne bu aclik evde yemegini suyunu vermiyormu ailen dedim. Petra bana oldurucu bakislar atip ne var be azicik yemeginden yedik dedi.Bu konuyu daha fazla desmeden hadi doyduysan kalkta disariya cikalim dedim. Petra saskin bakislarla bana bakip bu halde disariya cikmiyacaksin sanirim dedi. Bende ne varmis halimde deyip ustumdeki kiyafetlere baktım acik mavi bir pantalon ve bordo bir kazak giyiyordum. Petra bu halde seni ise almalarini cok beklersin deyip beni yatak odamdaki makyaj masasinin yanina goturdu. Ben daha ağızimi acmadan eline dolabimdan sari straptilez elbiseyi cikardi. Petra manyakmisin bu cok acik dedim. Petra iste bu harikasin dedi. Ayliner ve cilekli parlatici surup evden ciktim. Roche holdinge dogru yola ciktik. Petra holdinge bakip soyadinla ayni tanidiginizin falan mi dedi. Sacmalama diye cevap verdim. Petrayla ayrildik ve holdinge girdim. Danismaya gidip is gorusmesi icin geldigimi soyledim. Danisma is gorusmesinin 3 saat sonra baslayacagini soyledi. Bende teşekkür edip 3 saat olaylanmak icin yakinlardaki bir parka gidip orada is horusmesinin saatine kadar beklemeye karar verdim. Yarim saat gecmistiki yanima iki tane siyah takim elbise giymiş adam geldi. Ben onlara bakarken bana bir silah dogrultmuslardi.

Mafyanin MafyasiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin