Bolum 3 (ikiden sonra)

145 3 0
                                    

Adamlar beni eve birakir birakmaz hemen telefonumla Petrayi aradim.
- Alo karla ne var?
- Basimdan gecenlere inanamiyacaksin Petra.
- Ne oldu Karla.
Ben basimdan gecenleri Petraya bir bir anlattiktan sonra Petra soyle dedi.
- Kizim guzel sakaymis az daha inaniyordum bak.
- Sen oyle diyosun ama yarin orada calismaya basliyacam.
- Kizim sen manyak misin seni kaciran adamlarin yaninda ise mi baslanir.
- Oyle deme 10000 tl maas vereceklermis bu devirde o kadar parayi kim bulmus?
- Oha ciddi misin cok iyiymis keske beni de kacirsalarmis hem 10000 tl maasli bir is verecekler hemde yakisikli bir adamin asistani olucam.
- Neyse yarin erken kalkmam lazim o yuzden kapatiyorum gorusuruz.
Diyip telefonu kapatim ve banyoya girdim yikandiktan onea sabah Petra yuzunden oglen kacirilmam sayesinde yemek yememistim bari yatmadan bir seyler atistiriyim diyip makarna yapip yedim ardindan yatip uyudum.

Sabah kapinin calmasi yuzunden uyanmistim. Kimdiki sabahin korunde gelen. Kalkip kapiyi acinca karsimda Petrayi gordum. Petra bana bakarak kizim bu halin ne boyle niye hazirlanmadin diye bagirdi. Bende ne var halimde dedim.
- Kizim bugun senin isteki ilk gunun degilmi ?
- Ha ben onu tamamen unutmuşum dedim.
- Hemen seni hazirlamamiz gerek hadi cabuk masaya gec dedi.

Hemen beni oturtup makyajimi yapmaya basladi. O bitirdiginde kendime baktim. İlk is gunum icin asiri abarti olan bordo rujum cok goze carpiyordu. Sonra zorla dolabimin onune getirdi ve mini etegimi cikardi. Sinirle ona baktim ama o takmadan bir tshirt ve blazer ceket cikardi. Cikardiklarini giydim ve saclarimi yaptim. Ardindan beraber yeni is yerime dogru yurumeye basladik. Yururken sabah birbsey yemedigim aklima ve bunu Petraya soyleyince Petra" is yerinde bir seyler atistirirsin "dedi. İs yerime geldigimiz de gordugumuz manzara karsisinda sasirdik kocaman bir binanin onunde duruyorduk. Petra:
- Oha kizim binaya bak kac katli acaba diye sordu?
Bende
- Valla bilmiyorum ama baya buyuk.
Ardindan iceri girdik ve resepsiyona yoneldik.
- Pardon Stone beyin odasi nerede?
- En ust katta yani 30 uncu kat.
- Peki asansorler nerede?
- Asansorler 25 inci kata kadar var. Sonra merdivenle cikacaksiniz.
- Ne neden son 5 katta asansor yok.
- Son 5 kat Stone bey kendi ozel isleri icin kullanim disina aldi.
- Tamam ( muhtemelen insan kavirma islerini orada yapiyorlar). Peki ben nasil yukariya cikicam.
- Siz 25 inci kata cikin orada sizi karsilarlar bu adada yanliz gitmeniz lazim.
Ardindan Petra:
- Neyse zaten benimde isim vardi. Diyip ayrildi. Bende adamin bana dedigi gibi asansorle 25. kata kadar ciktim ve ust kata cikmak icin sifreli kapinin benim icin acilmasini bekledim. Bir sure bekledikten sonra kapi acildi.

Mafyanin MafyasiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin