ODA(başlangıç)

23 3 6
                                    

buraya başlarken alışılmışın dışında olmasına ne kadar dikkat edeceğimi, hikayelerimi ve içeriklerimi bilenler tahmin ediyorlardır..

y/n ve Jungkook karakterini seçmemin sebebi hayranlık duyulan ve hayran olan kişinin birbirinden bağımsız hayatlarına ne denli etki edebileceğini hayal dünyanızda canlandırabilmektir.

yani sen ,ben yada hayal dünyanda kurduğun o karekteri y/n olarak adlandıracağım.

zihnimi, aklınıza gelen alışılmış kurgularla sınırlandırmıyor ve hayran olduğun kişiyle seni ve hayatını kendi dünyanda bağdaştıracağım.

şimdiden teşekkürler 😊..

not: hikayenin karakterlerini başından açıklamıyorum.

Y/N: "onun yanına gidip küçük ellerini avuçlarımın içine aldım ve gözlerimi gözlerine dikerek"

7 yaşındaki bir çocuğun hayal dünyasını sınırlamayacağım elbette. Ama lütfen beni psikoloğun olarak değil bir ablan olarak gör.. Anlat bana.. lütfen..

Lily: s-size anlatacak bir şeyim yok!! ben bisey bilmiyorum lütfen artık okula gitmeliyim!!

"evet. O henüz 7 yaşında bir kız çocuğu. Her gün olduğu gibi okul saatinde yaklaşık saat 13.00 de genç stajyer y/n in kliniğine küçük Lily bağırarak ve soluk soluğa gelmişti..
okulu kliniğin 2 sokak arkasındaydı ama soluk soluğa ve ağlayarak gelmesi y/n i korkutmuştu.."

y/n: korkmana gerek yok Lily.. Sana ne biliyorsun diye sormadım neden böyle bi cevap verdin?

Lily: .......

y/n : "onun bu tuhaf çıkışları beni endiselendiriyor ama bir yandan onun küçük bir çocuk oluşu bana başına gelebilecekleri sınırlandırıp tavırlarını normalleştiriyordu"

pekala tatlım. Bu çikolatayı almak ister misin?

Lily: "iki eliyle gözyaşlarını silerek" peki.. teşekkür ederim..

"Lily çikolatayı alıp koşarken telefonumun çalmaşıyla hafif endişlenip düşen suratımla telefonu açıp gözlerimi de pencereden karşıdan karşıya geçen Lily'e diktim"

y/n: alo?

Ester:nerdesin?

y/n: klinikteyim.

Ester: saat 13.30 iğne saatim geldi ama çekmece boş.. Ş-şey.. sanırım unuttun-

y/n: ne çabuk!! Ester bu sefer 3 kutu aldım 20 gün dolmadan nasıl bitti anlamıyorum!

Ester: kutu içeriği o kadar da geniş değildi.

y/n: off! tama-

"bir dakika.. Ester a cevap vereceğim sırada Lily' in kolundan tutup çekiştiren genc bir adam gördüm."

y/n: Ester ben sani arayacağım kapat.

hey!!

hey ne oluyor?!

Lily iyi misin?

Jungkook: "ellerimi yavaşça Lily'in omuzlarına koyup kendime çektim"
napıyorsunuz? bırakın kardeşimi.

y/n: kardeşiniz mi? şey.. üzgünüm Lily ağlayınca endiselendim.

Jungkook: anlamadım ne için endişlendiniz?

y/n: ah.. Az önce Lily ağlayarak kliniğe geldi ve bişey söylemedi belliki-

"bana karşı hoşgörülü bir şekilde gülümseyen bu adam birden bire surat ifadesini değiştirmiş ve öylece gözlerime bakmıştı"

Jungkook: ona hasta muamelesi yapmadınız değil mi? Lily daha çocuk hasta girişi yaptiysan bu geleceğini etkiler!

y/n: sakin olun bir sey yapmadim sadece konuştuk

Jungkook: "gözlerimi devirip Lily i arabaya götürdüm"

y/n: tanrım.. Bugün herkes tuhaf.

"kliniğe döneceğim sırada telefonum yine çaldı ve arayan Ester'dı."

y/n: alo? tamam dedim Ester geliyorum.

"çantamı ve eşyalarımı alıp taksi çağırarak hızlıca hastaneye gittim. Umarım Ester'ın doktoru çıkmamıştır

kapıyı bir kez vurup içeri girdim. Ama içerde asistanı vardı."

y/n: merhaba.. bay Namjoon çıktı mı?

asistan: evet efendim acil bir iş için bugün erken çıktı.

y/n: öylemi.. Bi hastasının yakınıyım acil iğne yazması gerek ne yapmaliyim?

asistan: hmm.. ulaşmaya çalışacağım ama iş saati dışında rahatsız edilmekten hoşlanmıyor. Keşke vaktinde gelseydiniz. Ama siz hasta bilgilerini söyleyin ben alabilirim sanırım

y/n: çok teşekkür ederim acil olmasa yarına ertelerdim.

Ester Min.
22 yasinda.
kız hasta.
Diyabet hastası.
Diğer bilgiler******************

asistan: siz burda bekleyin ben ne yapabileceğime bakıp geliyorum.

"asistan çıkınca odadaki sandalyeye oturup iki elimi dizlerimin arasına koymuş ve etrafı süzerek düşünmeye başladım."

y/n: umarım yetişirim. ah Ester başından azaldığını söylesene stok için alırdım bitince mi söylenir.

"doktor Namjoon'un odasına ilk defa böyle dikkatli bakmış ve odasındaki kocaman kitaplığı yeni farketmistim

yavaşça ayağa kalkıp kitaplığa yürüdüm"

y/n: vay canına.. bunlar çok eski..

"kitaplığa yaklşacaktımki masanın ucundaki behere çarpıp içindeki sıvıyı döktüm"

y/n: hay aksi!! beceriksiz y/n!

"asistan gelmeden çekmeceyi açıp kâğıt havlu aldım ve hızla yeri sildim ayağımla çöp kutusunu açıp havluyu atacaktim ki çöpte gördüğüm kağıttaki yüz, bana tanıdık gelmişti"

y/n: bu.. Lily'in abisi değil mi?





farklı hayatların aynı cezayla birleştiği hikayeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin