3.bölüm

30 1 2
                                    

"Lily abisinin dizine sarılmış.. Onları böyle görünce küçük kardeşimin ölümünü birkez daha kabullenememiştim."

y/n: umarım güzel bir yerde uyuyorsundur meleğim..

"biraz sonra iki kişi kürsüye çıktı ve konuşmaya başladı"

Jüri 1: bütün doktorlarımıza katıldıkları için teşekkür ederiz sizi burada görmek bizim için büyük bir onurdur!

"doktor mu.. Tanrım doktorum ben.. Jüri nin ağzından çıkan sözler beni gururlandırmıştı.. Doktor y/n.."

jungkook: fazla heveslenme

"O tam yanımda duruyordu ve bana söylediği şeyi duydum.."

y/n:........

Jungkook: küçük kızlar için hele de deneyimsizler için imkansız bir yarışma. Bence yol yakınken vazgeç

"onu duymamazlıktan gelmeye çalışsamda sözleri ve alaycı gülüşü beni sinirlendiriyordu"

y/n: doktorluk tecrübeyle değil yetenekle ölçülür.

Jungkook: vay canına.. etkileyici. Ama yetersiz.

"gözlerimi ona diktim ama cevap vermedim"

Jüri 1: evet! yarışmamızın kuralları çok basit! her yıl olduğu gibi yarışmacılar yaşları, alanları, tecrübeleri göz önünde bulunduruluyor hesaplanıyor ve iki kişi olarak eşleşiyorsunuz. Sizlere verilen sürede görevlerinizi tam zamanında eksiksiz yapan çifte 1 milyon dolar ödül verilecek!

"ödülü her duyduğumda gülümsüyordum..Pekala y/n basaracaksın..."

"biraz sonra kendi alanlarında uzman doktorlar içeri gelmiş ve bizi gruplandırıyorlardı. İçlerinden biri dikkatimi çekti."

y/n: a ah? Bay Namjoon! Burdayım efendim y/n!

Jungkook: kahretsin..

"bay Namjoon yanıma gelirken Lily'in abisi siyah şapkasını gözlerine indirmiş ve ellerini cebine koyarak yanımdan uzaklaşmıştı"

Namjoon: y/n? demek sende burdasın.

y/n: evet efendim ödülü kazanmak istiyorum

Namjoon: umarım kazanırsın. Bu Ester ve senin için çok iyi olur. Sakın heyecanlanma zor değil.

y/n: içime su serptiniz teşekkür ederim..

Namjoon: ben şimdi gruplandırma yapacağım birazdan psikologlar gelir ve seni alanındaki stajyerle gruplandırır.

y/n: peki efendim. Görüşmek üzere.

"biraz sonra iki doktor yanıma gelip CV me baktılar."

Doktor: Pekala stajyersin demek.
"Burada Psikoloji bölümü stajyeri kim var!"

"herkes kendi arasında konuşuyordu."

Jungkook: ben varım.

y/n: ne?

Doktor: pekala CV ini ver

Jungkook: buyrun.

"nasıl olur. Bu adam psikoloji stajyerimi??"

Doktor: Tamam bayan y/n ve Jeon Jungkook ikiniz mavi arabaya. Benimle geliyorsunuz.

"Jeon Jungkook.. demek adı bu. Ama büyük duruyor ve daha önce neden söylemedi ki alanımızın aynı olduğunu."

Jungkook: biraz çabuk ol? sen ne yavaş kızsın her (şeyde) böyle yavaşmısındır?

y/n: ne ?! konuşmalarına dikkat et!

"pis pis sırıtıyor. ama onu umursamamaya çalışmalıyım. Ben, O ve doktor arabaya geçip oradan uzaklaşıyorduk"

            Jungkook wp konuşması_______________________________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


            Jungkook wp konuşması
_______________________________________

           

Taehyung: JK! niye telefonu açmıyorsun! süreyi 10 dakika geçtin!

Jimin: lan yoksa bi aksilik mi var.

Jungkook: kesin sesinizi! o baş belası doktor Namjoon da ordaydı. Az daha beni farkedecekti!

Taehyung: Lan! sıkalım kafasına parayı kaçırmak istemiyorum 1 miyon dolardan bahsediyoruz!

Jungkook: aynen. Kafasına sıksaydım 100 tane polis beni görmezden gelirdi zaten. Saçmalamayı kesin!

Jimin: tamam. Sakin olalım. Napıcaz şimdi sen neredesin?

Jungkook: Namjoon'u farkedince stajyer psikoloğu etkisiz hale getirmek zorunda kaldım. Şimdi diğer stajyerle yarışmaya gidiyoruz.

Taehyung: harika. Para yattı desene.

Jungkook: daha vazgeçmiş sayılmam. Siz Lily'i ordan alın. Bi çocuğa sahip çıkamıyosunuz!

Jimin: sen ne yapacaksın?

Jungkook: benden haber bekleyin.

_______________________________________

"yola gözlerimi dikmiş bakarken telefonumun çalmasıyla irkildim"

y/n: alo? Efendim Ester.

Ester: y/n.. Seni merak ettim.

y/n: merak etme ben iyiyim. Sen nasılsın? kliniğin sahibi yanında değil mi?

Ester: Evet sen beni düşünme.. Y/n.. lütfen kazanamazsan üzülme.

y/n: Kazancam Ester.. Hem tedavi olman için yetip artacak bi para. Sonra tatile gideriz değil mi? :)

Jungkook: hâla kazanacağını mı düşünüyorsun? unutma biz hem diğerleriyle hemde birbirimizle yarışıyoruz

y/n: sonra görüşürüz Ester.

eeee yani?

Jungkook: yani çok ağlama hasta olursun diyorum

y/n: tanrım.. Neden bununla aynı gruptayim

Jungkook: merak etme fazla uzun sürmücek :)

"biraz sonra doktor bizi biryere getirmişti. Arabadan indiğimizde ormanlık bir alanda küçük kulübe benzeri bir ev vardı

içine girdiğimizde bomboş tek bir oda vardı."

doktor: pekala. Siz psikoloji alanında eğitim aldınız. İnsanlara faydalı olup olamamanız ilk olarak kendinize faydalı olup olmayacağınızdan geçiyor. Yani, sizin sınırlarınızı zorlayacak onlarca hastaya karşı tahammül seviyenizi ölçeceğim de denilebilir.

Jungkook: eee ?

doktor: ee si bu gördüğünüz odada 1 gün boyunca tek bir ışıkla kalacaksınız.

"Jungkook la birbirinize bakakalmıştık..."

farklı hayatların aynı cezayla birleştiği hikayeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin